Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Baypark Inn





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica

Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Brgy. Payahan, Calbayog City, Calbayog, Eastern Visayas, 6710
Sobre aquest allotjament
Baypark Inn
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500.0 PHP per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 250 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 PHP per vehicle (només l'anada, 6 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Baypark Inn Hotel
Baypark Inn Calbayog
Baypark Inn Hotel Calbayog
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Baypark Inn
7,6
Bo
8,4
Neteja
6,0
Ubicació
8,4
Personal i servei
6,0
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 15 nits (març 2024)
8/10, Bo
Shannon
Viatge en família amb nens petits
14 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Shannon
Estada de 6 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
Tatsuhiko
Viatge en parella
13 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatsuhiko
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
sylvain
7 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sylvain
Estada de 4 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
David
7 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 7 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Hanna
Viatge de negocis
1 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanna
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Wai Ming Andy
Viatge en família
8 de des. de 2019
Wai Ming Andy
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Annesley
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Preferred the Hotel over the Inn
Annesley
Estada de 5 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
translationlost
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
translationlost
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
Janice, Catbalogan
Viatge en família
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Janice
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
julie
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
julie
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Erwin Robert
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erwin Robert
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
James
27 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Surprise you don't stay here
James
Estada de 3 nits (jul. 2019)