Hotel Marciano
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Casino Suprem Filipino Calamba
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marciano





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 61 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni

Habitació Deluxe, 2 llits de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Real Road 335, km. 54, First PJM Compound, Calamba, Laguna, 4027
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Chateau Bleu Resort
Chateau Bleu Resort
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 16 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 1000.00 PHP per allotjament i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 300.00 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 4000 PHP per persona només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els menors de 5 anys no poden accedir a la piscina, mentre que els menors de 5 anys només poden accedir a la piscina amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marciano Calamba
Marciano Calamba
Hotel Marciano Hotel
Hotel Marciano Calamba
Hotel Marciano Hotel Calamba
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marciano
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de maig de 2025
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Madelene
Viatge en parella, Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Madelene
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eadgitha
Viatge en parella
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eadgitha
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Werner
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
Werner
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
CHI KONG
Viatge de negocis
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHI KONG
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ricardo
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marites
Viatge de negocis
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marites
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge de negocis
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Victor
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Munyong
Viatge de negocis
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Munyong
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Munyong
Viatge de negocis
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Munyong
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
ranjith, Sunnyvale
Viatge de negocis
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ranjith
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Choon Tiong
Viatge de negocis
11 de maig de 2024
Choon Tiong
Estada de 2 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Frederick
8 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederick
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Andrew
Viatge en família amb nens petits
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Andrew
Estada de 7 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
john
12 de gen. de 2024
john
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael Jason
6 de gen. de 2024
Michael Jason
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Juliet
1 de gen. de 2024
Juliet
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
DAVID
Viatge en parella
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DAVID
Estada de 4 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en família
29 de març de 2023
Good hotel no wifi though
Mark
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Acel
Viatge en grup, Viatge en família
11 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Acel
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Kimberly
Viatge en grup
7 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada de 8 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Vicente
16 de febr. de 2023
Vicente
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
Viatge en parella
15 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
renato
Viatge en família
27 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
renato
10/10, Excel·lent
ROBERT
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mini Hilton accommodations - Thank you
ROBERT
Estada d’1 nit (nov. 2022)