Parador de Calahorra
Hotel a Calahorra amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Parador de Calahorra





Serveis populars
El preu actual és de 84 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (2 Adults and 1 Child)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (2 Adults and 1 Child)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (3 Adults)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (3 Adults)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Paseo Del Mercadal S/n, Calahorra, La Rioja, 26500
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Ríos
Hotel Ríos
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 36 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19 EUR per adult i 9 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 45.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: HLR-902
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Parador Calahorra
Parador Hotel Calahorra
Parador Calahorra Hotel
Parador de Calahorra Hotel
Parador de Calahorra Calahorra
Parador de Calahorra Hotel Calahorra
Preguntes freqüents
Opinions: Parador de Calahorra
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Monserrat, Miami Beach
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monserrat
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
German
29 de maig de 2025
German
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
John
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Raymond
Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raymond
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nigel
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nigel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Colin
17 d’abr. de 2025
Colin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
roopal
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Allt vi behövde fanns här!
roopal
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fuencisla
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fuencisla
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
FRANCISCO, Barcelona
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FRANCISCO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
María Teresa
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
María Teresa
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ANTONI
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANTONI
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Carmen
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carmen
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Marta
Viatge en família
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marta
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Diego
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
José luis
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José luis
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Miguel Ángel
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel Ángel
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Vannelys
30 de set. de 2024
Vannelys
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Tony
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tony
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Luzdivina
20 de set. de 2024
Luzdivina
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Josep Maria
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josep Maria
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Manuel
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Joan
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joan
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
16 d’ag. de 2024
Juan Carlos
Estada de 2 nits (ag. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels