Brit Hotel Cahors - Le Valentré
Hotel a Cahors amb servei de recepció les 24 hores i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Brit Hotel Cahors - Le Valentré





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Armari rober o de rebost
S'hi admeten animals de companyia
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Un assecador de cabells
Bany privat
Armari rober o de rebost
S'hi admeten animals de companyia
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

252 avenue Jean Jaures, Cahors, Lot, 46000
Sobre aquest allotjament
Brit Hotel Cahors - Le Valentré
Allotjaments similars

Brit Hôtel Cahors Nord
Brit Hôtel Cahors Nord
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 239 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.11 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Inter-Hotel Valentré Hotel Cahors
Inter-Hotel Valentré Hotel
Inter-Hotel Valentré Cahors
Inter-Hotel Valentré
Brit Hotel Cahors Le Valentré
Brit Cahors Le Valentre Cahors
Brit Hotel Cahors - Le Valentré Hotel
Brit Hotel Cahors - Le Valentré Cahors
Brit Hotel Cahors - Le Valentré Hotel Cahors
Preguntes freqüents
Opinions: Brit Hotel Cahors - Le Valentré
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Paul
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Mathieu
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mathieu
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
anne-marie
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
anne-marie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
alain
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
alain
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Philippe
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel
Philippe
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jean-François
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Le lieu pour le Festival de Blues
Jean-François
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Lydie
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lydie
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Louise
16 de maig de 2025
Louise
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
lis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lis
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Guillaume
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Séjour convenable
Guillaume
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Bruno
4 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Colette
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Escapade à Cahors
Colette
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Claudine
26 d’abr. de 2025
Claudine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claude
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claude
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
LEFRANCOIS
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
LEFRANCOIS
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Tay
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tay
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Michel
29 de març de 2025
Jean-Michel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Michel
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Michel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Claude
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Claude
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Gerard
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerard
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Gisèle
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gisèle
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
frederic
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vieillissant mais personnel au top
frederic
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
didier
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
très bon hôtel rapport qualité prix.
didier
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Fabienne
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabienne
Estada d’1 nit (febr. 2025)








