Aki Hotel e Restaurante
Hotel a Caceres amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aki Hotel e Restaurante





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite (Duplo Master)

Suite (Duplo Master)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite (Single Master)

Suite (Single Master)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

BR 070 Km 726, Caceres, 78200000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gasparim Grand Hotel
Gasparim Grand Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
7.4 de 10, Bé, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Aki Hotel e Restaurante Caceres
Aki e Restaurante Caceres
Aki e Restaurante
Aki Hotel e Restaurante Hotel
Aki Hotel e Restaurante Caceres
Aki Hotel e Restaurante Hotel Caceres
Preguntes freqüents
Opinions: Aki Hotel e Restaurante
Opinions
7,4
Bo
8,4/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maura
16 de des. de 2024
Maura
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
vitor paulo
Viatge de negocis
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vitor paulo
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabricio
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabricio
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Robel
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robel
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Silvio
Viatge de negocis
29 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Silvio
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Fabio
Viatge en família
2 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Fabio
Estada d’1 nit (gen. 2023)
2/10, Horrible
Milleny
14 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Péssimo
Milleny
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
Marcel Junior
Viatge de negocis
2 de juny de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pratico
Marcel Junior
Estada d’1 nit (març 2021)
2/10, Horrible
Carlos
Viatge en família
6 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Não condiz com a propaganda. Decepcionante!
Carlos
Estada d’1 nit (gen. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
3 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Juceleia
Viatge en família
29 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juceleia
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Flavio
14 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Hotel dormitório
Flavio
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Andre
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Daniela
20 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Limpo
Daniela
Estada de 2 nits (març 2018)