Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Zawisza





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament Comfort, 1 dormitori

Apartament Comfort, 1 dormitori
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gdanska 163, Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie, 85-915
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50 PLN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Zawisza Bydgoszcz
Hotel Zawisza
Hotel Zawisza Hotel
Hotel Zawisza Bydgoszcz
Hotel Zawisza Hotel Bydgoszcz
Preguntes freq üents
Opinions: Hotel Zawisza
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Janusz
Viatge de negocis
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Janusz
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
MICHAL
Viatge de negocis
16 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHAL
Estada de 3 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
MICHAL
Viatge de negocis
15 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHAL
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge de negocis
25 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Robert
Viatge de negocis
6 de febr. de 2020
Robert
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Karolina
2 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karolina
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Magdalena
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Speedway GP
Magdalena
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Przemyslaw
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Przemyslaw
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Piotr
29 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pozytywnie ale kiepskie drzwi.
Piotr
8/10, Bo
Mariusz
26 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Polecam na nocleg służbowy
Mariusz
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OK
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Ewelina
29 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bardzo dobry hotel w dobrej cenie
Ewelina
4/10, Deficient
Michal
12 de febr. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sportowy hotel
Michal
10/10, Excel·lent
Karol
21 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Polecam
Karol
6/10, Acceptable
Aleksander
21 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Budget hotell
Aleksander
10/10, Excel·lent
Ashfaque
9 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ashfaque
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Adrian, Ostrów Wielkopolski
10 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació