Hotel Marlen
Hotel per a famílies amb platja privada a prop i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marlen





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard

Quadruple Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Francisco Mendes, 437 - Centro, Praia do Forte, Cabo Frio, RJ, 28907-070
Sobre aquest allotjament
Hotel Marlen
Allotjaments similars

Hotel Mirante do Forte
Hotel Mirante do Forte
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 182 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
28 d’oct. - 29 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marlen
Hotel Marlen Cabo Frio
Marlen Cabo Frio
Hotel Marlen Cabo Frio, Brazil
Hotel Marlen Hotel
Hotel Marlen Cabo Frio
Hotel Marlen Hotel Cabo Frio
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Marlen
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Angela
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Angela
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
DANIEL
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DANIEL
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio Rodrigues Vieira
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio Rodrigues Vieira
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
RITA CASSIA
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EU VOLTAREI...EU RECOMENDO !
RITA CASSIA
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Edinaldo
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente!!!!!!
Edinaldo
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
RENATO
Viatge en família
5 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RENATO
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Alizenete
Viatge en grup
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia maravilhosa
Alizenete
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Brenno
14 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brenno
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Leonardo
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada de 4 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Wilka
13 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilka
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Lindolfo
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lindolfo
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Antonio J
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fizemos uma excelente escolha.
Antonio J
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Patricia
10 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ótima
Patricia
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente atendimento, funcionários atenciosos e
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Marcos Paulo
22 de nov. de 2018
Marcos Paulo
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Lilian, Niteroi, RJ, Brasil
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lilian
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Maria das Graças
12 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Um belo lugar

Maria das Graças
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
LUIS EDUARDO
2 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS EDUARDO
Estada de 3 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Carla Angelica
23 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viagem excelente, experiência incrível!!!

Carla Angelica
Estada de 5 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Marcos
10 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel nota 10
Marcos
Estada de 5 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Rafael F
2 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Rafael F
Estada de 2 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
MOYSES
1 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions








