Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament go2 Burton upon Trent Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, accessible per a persones amb mobilitat reduïda

Habitació amb dos llits individuals estàndard, accessible per a persones amb mobilitat reduïda
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Bany privat
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,6 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Bany privat
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Derby St, Burton on Trent, England, DE14 2JJ
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.00 GBP per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 3.00 GBP per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 GBP per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Go2 Burton Upon Trent
go2 Burton upon Trent Hotel Hotel
go2 Burton upon Trent Hotel Burton on Trent
go2 Burton upon Trent Hotel Hotel Burton on Trent
Preguntes freqüents
Opinions: go2 Burton upon Trent Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Ivor, Plymouth
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivor
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Tanya
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Tanya
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
PAUL, Hailsham
24 de jul. de 2025
PAUL
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
STEPHEN
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
STEPHEN
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Funmi
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Funmi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Paul
Viatge de negocis
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Silvio
Viatge de negocis
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Silvio
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Elina
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Elina
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
yeonggyu
Viatge de negocis
22 de maig de 2025
yeonggyu
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Eric
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Eric
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Lee
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lee
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ross
Viatge en grup
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ross
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yuri
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuri
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
7 de març de 2025
Steven
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
R
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay
R
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Zoe
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zoe
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Richard
12 de febr. de 2025
Richard
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
David
2 de febr. de 2025
David
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steven
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
18 de gen. de 2025
Steven
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Roy
Viatge en grup
12 de gen. de 2025
Roy
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Neil
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Neil
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Les
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Hot water
Les
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
John
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (nov. 2024)