Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH Buenos Aires Latino





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
21 de set. - 22 de set.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, cantonada (View)

Habitació superior, cantonada (View)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
També et pot agradar

1828 Smart Hotel
Palermo
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 586 opinions
Preu actual: 150 €
20 d’oct. - 21 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Suipacha 309, Buenos Aires, Capital Federal, 6612
Sobre aquest allotjament
NH Buenos Aires Latino
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 15 i 36 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 USD per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 USD per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Feel Safe at NH (NH Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests planning to check in with a pet must provide the pet's health certificate at check-in.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
NH Latino
NH Latino Buenos Aires
NH Latino Hotel
NH Latino Hotel Buenos Aires
NH Buenos Aires Latino Hotel
NH Buenos Aires Latino
NH Buenos Aires Latino Hotel
NH Buenos Aires Latino Buenos Aires
NH Buenos Aires Latino Hotel Buenos Aires
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: NH Buenos Aires Latino
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
8,8
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Mario, Santiago
Viatge de negocis
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Mario
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Georgina
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Georgina
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Takeshi, Osaka
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takeshi
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Maribel
Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maribel
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Pablo, Caba
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pablo
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel Alberto
Viatge en parella
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel Alberto
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Maria, México
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Igor
Viatge en grup
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Igor
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Russell, Medellin
Viatge en parella
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Russell
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
German David
Viatge de negocis
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
German David
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jorge
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 4 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Mateo
Viatge de negocis
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mateo
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfy stay for my solo sightseeing tour
Viatger verificat
Estada de 6 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Paola
Viatge de negocis
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Paola
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Isabel
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
The hotel would need TLC
Isabel
Estada de 10 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
RODERICK, Panama
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RODERICK
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Maria, México
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
YeOs
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YeOs
Estada d ’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabel
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Isabel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Ariel
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ariel
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MATS M
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Perfect location
MATS M
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Luis
Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Luis
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Deborah
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada d’1 nit (abr. 2025)