Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson RED Brussels





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 122 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
2 Dormitoris
També et pot agradar

Cardo Brussels, Autograph Collection
Saint-Josse-ten-Noode
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 414 opinions
Preu actual: 131 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue d'Idalie, 35, Brussels, 1050
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Thon Hotel EU
Thon Hotel EU
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 1.003 opinions
Preu actual: 129 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50 EUR per dia
- Taxa municipal: 4.24 EUR per habitació i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 26 EUR per adult i 13 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 23.00 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Radisson RED Hotel
Radisson Blu EU Hotel Brussels
Radisson RED Brussels Hotel
Radisson RED Brussels Brussels
Radisson RED Brussels Hotel Brussels
Brussels Radisson
Radisson Brussels
Radisson Red Brussels Hotel
Radisson Red Brussels
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson RED Brussels
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Klaus
24 de maig de 2025
Klaus
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kathrin
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathrin
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
NDONA, Silver Spring
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NDONA
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martina
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Alberto
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Nils
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nils
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Katharina
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katharina
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ben
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ben
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle Marie
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle Marie
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jiaqiao, Hamburg
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jiaqiao
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Konstantinos
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Konstantinos
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Helena
26 de març de 2025
Helena
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Adrimarie
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrimarie
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Benoit
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benoit
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emma
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice and modern hotel
Andrew
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Marine
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Weekend au Radisson Red hotel
Marine
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Patrice
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Service non satisfaisant
Patrice
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nina Bianca
Viatge en família
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nina Bianca
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Adam, Airdrie
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Mia
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Pierre, Glasgow
9 de febr. de 2025
Pierre
Estada de 2 nits (febr. 2025)