Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Landskron





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 129 €
taxes i impostos inclosos
17 de jul. - 18 de jul.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite panoràmica

Suite panoràmica
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
9,4 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Ventilador portàtil
Sofà llit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran, balcó

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni gran, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Sofà llit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Am Schiffertor 3, Bruck an der Mur, Steyermark, 8600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel & Asia Spa Leoben
Hotel & Asia Spa Leoben
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.4 de 10, Molt bé, 173 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit, fins a 14 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 9 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Landskron Bruck an der Mur
Hotel Landskron
Landskron Bruck an der Mur
Hotel Landskron Hotel
Hotel Landskron Bruck an der Mur
Hotel Landskron Hotel Bruck an der Mur
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Landskron
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rodney
13 de març de 2025
Rodney
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Christoph
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christoph
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Markus
Viatge de negocis
6 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Markus
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kenneth, Winter Springs
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Wojciech
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Wojciech
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Vance
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vance
Estada de 3 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Atte
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Atte
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Georg
Viatge de negocis
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Georg
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Dora
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dora
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Lena
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lena
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Kyösti
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Kyösti
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Günter
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Schönes Hotel ohne Restaurant
Günter
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Hilde
2 de maig de 2024
Hilde
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Yonis
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Yonis
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio Ramon
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio Ramon
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Sebastiaan
Viatge de negocis
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Good location but quiet place.
Sebastiaan
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonios
15 de des. de 2023
Antonios
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Udo
Viatge de negocis
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Udo
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Fred
Viatge de negocis
12 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fred
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Stefano
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Stefano
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
YOUNGHWA
2 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I recommend this hotel!
YOUNGHWA
Estada d’1 nit (nov. 2022)