Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Gabarre





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Canals per cable
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Gabarre és a Broto, al centre. Ermita de Jesús i Torre de Fiscal són alguns dels punts d'interès de la regió; també en pots admirar la bellesa natural a Pirineus - Mont Perdut i Vall de Broto. Pesca és una de les activitats aquàtiques que pots practicar en aquesta destinació. Si et ve de gust una mica d'aventura, pots provar una modalitat esportiva com les rutes de senderisme o ciclisme.

Avda/ordesa 6, Broto, Huesca, 22370
Què hi ha als voltants
- Vall de Broto - 14 minuts a peu - 1.2 km
- Vall d'Ordesa - 11 minuts en cotxe - 5.9 km
- Vall de Tena - 27 minuts en cotxe - 25.5 km
- Cascada d'Os Lucas - 40 minuts en cotxe - 34.0 km
- Estació d'esquí de Formigal - 54 minuts en cotxe - 53.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Bar Camping Oto
- Café Bar Mondarruego - 5 minuts en cotxe
- Las Endrinas - 2 minuts a peu
- Balcon del Pirineo - 4 minuts en cotxe
- La Brecha - 5 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 6.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 6.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Gabarre Broto
Hotel Gabarre
Hotel Gabarre Broto
Gabarre
Hotel Gabarre Hotel
Hotel Gabarre Broto
Hotel Gabarre Hotel Broto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Gabarre
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Francisco Javier
Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco Javier
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan Antonio
Viatge en família
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Antonio
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
ALODIA
Viatge en família
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALODIA
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
SANDRO
25 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima opção de hospedagem na região.
SANDRO
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
Yuliana
23 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yuliana
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Nicolás
Viatge en parella
20 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolás
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
David
13 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Janice
26 de juny de 2023
Janice
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Enrique
11 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrique
Estada de 3 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Miguel Angel
Viatge en grup
23 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel Angel
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Esther
7 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Céntrico
Esther
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Alan, BRONX
Viatge en parella
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Joaquin
Viatge de negocis
5 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joaquin
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Luz Mary
24 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luz Mary
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Alejandro
13 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
JAIME SANZ
Viatge en parella
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JAIME SANZ
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Silvia
Viatge en grup
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena relación calidad-precio
Silvia
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Manuel
12 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuel
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Maria Rosalia
24 d’oct. de 2021
Maria Rosalia
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Fernando
29 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Fernando
16 de jul. de 2021
Fernando
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Francisco Daniel
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Buen desayuno
Francisco Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Alberto
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
Estada d’1 nit (oct. 2020)