Pavelló Reial de Brighton - 10 minuts a peu - 0.9 km
Moll de Brighton - 11 minuts a peu - 0.9 km
Com moure’s per la zona
Brighton Station: 15 min a peu
Londres (LGW-Aeroport de Gatwick): a 48 min en cotxe
Restaurants
Costa Coffee - 6 minuts a peu
Brighton Music Hall - 3 minuts a peu
The Victoria Bar & Restaurant - 1 minuts a peu
The Italian Kitchen - 6 minuts a peu
Regency Restaurant - 4 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hilton Brighton Metropole
Hotel a prop de Platja de Brighton
Hilton Brighton Metropole, amb Centre de Brighton i Pavelló Reial de Brighton a prop, ofereix una bugaderia, un gimnàs i una sauna. Els clients també trobaran un restaurant.
També gaudiràs dels avantatges següents:
Una piscina coberta
Aparcament (de pagament), caixa forta a la recepció i ascensor
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L’allotjament també es coneix com a
Hilton Brighton Metropole Hotel
Hilton Brighton Metropole Brighton
Hilton Brighton Metropole Hotel Brighton
Preguntes freqüents
Hilton Brighton Metropole té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina coberta.
Quant costa aparcar a Hilton Brighton Metropole?
Hi ha aparcament disponible per una taxa.
On es troba Hilton Brighton Metropole?
Aquest hotel a Centre de la Ciutat de Brighton es troba a molt poca distància de les atraccions següents: Centre de Brighton i Platja de Brighton. Pavelló Reial de Brighton i Moll de Brighton també són a menys de 15 min. Brighton Station és a 15 min a peu i Brighton (BSH-Estació de tren de Brighton), a 15 min.
Opinions: Hilton Brighton Metropole
Opinions
6,6
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 4 opinions
10-Excel·lent
1
Puntuació 8: Bo. 1 de 4 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 4 opinions
6-Acceptable
1
Puntuació 4: Deficient. 0 de 4 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 1 de 4 opinions
2-Horrible
1
7,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6/10, Acceptable
Maria
22 d’abr. de 2025
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Janine
Viatge en grup
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Worst hotel Experience Ever
I ordered an executive room with sea view. I got basic double with court yard view. On arrival we was told that hotel was fully booked and room I ordered was unavailable and no chance of being moved. We got 2 cookies for our inconvenience. I said we are friends not lovers and didn’t like the fact we had to share the same bed and because we didn’t book directly with the hotel we had to take up with the travel agent.
As soon as we entered the room it had a strong smell of urine.
The room only had one comfortable chair to watch TV to which we took in turns. The bed was so hard it made our bad backs worse and we’re still recovering 5 days later. The quilt inside the duvet cover was too small and very annoying for each of us.
The breakfast was over booked with queues as long as past reception. They opened other room which was freezing in there and so cold coffee became lukewarm in couple of minutes. Breakfast was so cold too that I couldn’t be bothered to go for breakfast the 2nd day.
I paid dearer with the travel agent than going direct as I thought I paid to be upgraded to executive suite. £100 per person per night is a disgrace for what we got and I shall never go back.
The top floor had a bad leak and all they did was put a bucket and towels on the floor.
We complained to Hotels.com only to be told our complaint will be dealt with in 72 hours on our first day NYE and we’re still waiting now 06/01/2025
Janine
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en parella
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
It’s our second time staying at the Doubletree in Brighton. Whilst our room was great, large, and had a huge bed, it did unfortunately stink of stale cigarettes. I don’t think the room should have been assigned to guests unless it had been aired for a few days.
In saying that, I know that this hotel is usually perfection so wouldn’t hesitate to stay again!
Breakfast was amazing and in a beautiful room too.