Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Garni Hotel VIRGO





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 99 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite, balcó (4 adults)

Suite, balcó (4 adults)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Panenská 14, Bratislava, 81103
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mamaison Residence Sulekova Bratislava
Mamaison Residence Sulekova Bratislava
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 492 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per adult i 14 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 19 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 20 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Garni Hotel Prihradny
Garni Hotel Prihradny Bratislava
Garni Prihradny
Garni Prihradny Bratislava
Garni Hotel Virgo Bratislava
Garni Hotel Virgo
Garni Virgo Bratislava
Garni Virgo
Garni Hotel VIRGO Pension
Garni Hotel VIRGO Bratislava
Garni Hotel VIRGO Pension Bratislava
Preguntes freqüents
Opinions: Garni Hotel VIRGO
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Susana
Viatge en grup
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy recomendable



Susana
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Falk
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Falk
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Malte Armin
11 d’abr. de 2025
Malte Armin
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frederick
Viatge en grup, Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederick
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Evy Ireen
8 d’abr. de 2025
Evy Ireen
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
William
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Hunter
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hunter
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Muharrem
8 de febr. de 2025
Muharrem
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Roger
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
equipe atenciosa
Roger
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaime
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jaime
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sean
Viatge de negocis
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sean
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Steve
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Not for honeymooners
Steve
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
30 de nov. de 2024
Peter
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicholas
Viatge en família
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Anne, Burnaby
Viatge en parella, Viatge en família
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Enrique
Viatge en família
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Enrique
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Anna
Viatge en família
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Trista
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cute hotel
Trista
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Arnd, München
Viatge en grup
13 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnd
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Diego Vázquez
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego Vázquez
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Daisuke
Viatge en parella
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daisuke
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Randy
9 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Randy
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viktoriia
31 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viktoriia
Estada de 4 nits (març 2023)