Aston Business Hotel
Hotel a Bratislava amb un restaurant i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aston Business Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació individual empresarial

Habitació individual empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial

Habitació amb dos llits individuals empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bajkalská 22, Bratislava, 821 09
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Premium Business Hotel Bratislava
Premium Business Hotel Bratislava
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 49 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 11.50 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 40 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Aston Business Bratislava
Aston Business Hotel
Aston Business Hotel Bratislava
Bratislava Aston
Aston Business Hotel Hotel
Aston Business Hotel Bratislava
Aston Business Hotel Hotel Bratislava
Preguntes freqüents
Opinions: Aston Business Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
17 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
CHIN
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIN
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Jea Kee
Viatge de negocis
30 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jea Kee
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viera
15 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viera
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Gabriel
Viatge de negocis
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Alina, Canmore
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alina
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Mikulas
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romantika
Mikulas
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Markus
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Hans-Tore
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hans-Tore
Estada de 7 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Lubor
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Příjemný hotel za příjemnou cenu
Lubor
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and spacious room
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Massimo
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Massimo
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Ivan
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivan
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Mikulas
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ciste izby, bol som spokojny.... ;-)
Mikulas
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Ralf
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Empfehlung
Ralf
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Martin
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spokojenost.
Martin
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Jana
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pohodlie
Jana
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
matheus
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOTEL MUITO BOM
matheus
Estada de 5 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Giorgio
31 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giorgio
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
MARINNE
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARINNE
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Zuzana
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant hotel with large, spacious rooms
Zuzana
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets