Aston Business Hotel
Hotel a Bratislava amb un restaurant i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aston Business Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació individual empresarial

Habitació individual empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial

Habitació amb dos llits individuals empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bajkalská 22, Bratislava, 821 09
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Premium Business Hotel Bratislava
Premium Business Hotel Bratislava
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 48 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 11.50 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 40 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Aston Business Bratislava
Aston Business Hotel
Aston Business Hotel Bratislava
Bratislava Aston
Aston Business Hotel Hotel
Aston Business Hotel Bratislava
Aston Business Hotel Hotel Bratislava
Preguntes freqüents
Opinions: Aston Business Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
17 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
CHIN
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIN
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Jea Kee
Viatge de negocis
30 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jea Kee
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viera
15 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viera
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Gabriel
Viatge de negocis
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Alina, Canmore
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alina
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Mikulas
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romantika
Mikulas
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Markus
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markus
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Hans-Tore
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hans-Tore
Estada de 7 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Lubor
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Příjemný hotel za příjemnou cenu
Lubor
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and spacious room
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Massimo
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Massimo
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Ivan
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivan
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Mikulas
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ciste izby, bol som spokojny.... ;-)
Mikulas
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Ralf
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Empfehlung
Ralf
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Martin
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spokojenost.
Martin
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Jana
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pohodlie
Jana
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
matheus
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HOTEL MUITO BOM
matheus
Estada de 5 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Giorgio
31 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giorgio
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
MARINNE
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARINNE
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Zuzana
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant hotel with large, spacious rooms
Zuzana
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets