Monumental Bittar Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Pátio Brasil
Galeria de fotos de l’allotjament Monumental Bittar Hotel





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
7,4 sobre 10
Bé
(13 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

SHN Quadra 02 Bloco M, Asa Norte, Brasília, DF, 70703-906
Sobre aquest allotjament
Monumental Bittar Hotel
Allotjaments similars

Plaza Bittar Hotel
Plaza Bittar Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
7.2 de 10, Bé, 474 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- S'aplica un càrrec de la destinació del 10 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Monumental Bittar
Monumental Bittar Brasilia
Monumental Bittar Hotel
Monumental Bittar Hotel Brasilia
Monumental Bittar Hotel Brasilia, Brazil
Monumental Bittar Hotel Hotel
Monumental Bittar Hotel Brasília
Monumental Bittar Hotel Hotel Brasília
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Monumental Bittar Hotel
7,2
Bo
7,8
Neteja
8,0
Ubicació
7,6
Personal i servei
7,2
Respecte al medi ambient
6,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Mateus
Viatge de negocis
10 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Mateus
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Flávio Zanata
Viatge de negocis
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo benefício
Flávio Zanata
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
claudimar
Viatge de negocis
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pode melhorar muito
claudimar
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
José Leopoldo
6 de set. de 2025
José Leopoldo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
CARLOS E G
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLOS E G
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Silvia
Viatge de negocis
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
RAFAELLA
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
RAFAELLA
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
André
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bem localizado
André
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Fabiana
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Precisa manutenção
Fabiana
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
18 d’ag. de 2025
Sergio
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
Viatge de negocis
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa estada.
Rodrigo
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lorena Justina Pelizzari
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lorena Justina Pelizzari
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Oswaldo Lucas
11 de jul. de 2025
Oswaldo Lucas
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Dante
Viatge de negocis
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dante
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
ANTONIO VALTERIO
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
ANTONIO VALTERIO
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
ANTONIO VALTERIO
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ANTONIO VALTERIO
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MARCOS
9 de juny de 2025
MARCOS
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Elizeu
Viatge de negocis
1 de juny de 2025
Elizeu
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Tadeu
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tadeu
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
FRANCISCA VERONICA
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
FRANCISCA VERONICA
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Fernando
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Fernando
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Joao Lourival
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Joao Lourival
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Nilson Rodrigues
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nilson Rodrigues
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada d’1 nit (maig 2025)








