Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rediu Hotel & Restaurant





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite estàndard

Estudi en suite estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Llençols italians de la marca Frette
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Dormitoris
Llençols italians de la marca Frette
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

I.C. Bratianu FN, Botosani, BT
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 25 RON per adult i 25 RON per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Rediu Hotel Restaurant
Rediu Hotel & Restaurant Hotel
Rediu Hotel & Restaurant Botosani
Rediu Hotel & Restaurant Hotel Botosani
Preguntes freqüents
Opinions: Rediu Hotel & Restaurant
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yurii, Kyiv
2 de jul. de 2024
Yurii
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Roberto Francisco
12 de juny de 2024
Roberto Francisco
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Paik Swan
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paik Swan
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Alin
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alin
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Shiran
Viatge en família
5 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shiran
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Cristina
Viatge en família
4 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristina
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Avraam
Viatge de negocis
18 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Avraam
Estada de 2 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)