citizenM Boston North Station
Hotel al centre a Boston amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament citizenM Boston North Station





Serveis populars
El preu actual és de 175 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran (Downtown View)

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran (Downtown View)
9,4 sobre 10
Magnífic
(93 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(514 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
També et pot agradar

Boston Marriott Peabody
Sud de Peabody
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 155 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

80-120 Causeway Street, Boston, MA, 02114
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

citizenM Boston Back Bay
citizenM Boston Back Bay
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 1.542 opinions
Preu actual: 190 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20.00 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 69 USD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Núm. d'identificació fiscal: 18991267008
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament fa servir energia eòlica i energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
citizenM Boston North Station Hotel
citizenM Boston Station Hotel
Citizenm Boston Station Boston
citizenM Boston North Station Hotel
citizenM Boston North Station Boston
citizenM Boston North Station Hotel Boston
Preguntes freqüents
Opinions: citizenM Boston North Station
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Aldo Alfonso, Cedar Park
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aldo Alfonso
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andy
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Savannah
Viatge en família amb nens petits
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Savannah
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marya, Rumford
Viatge en parella
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marya
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Arturo
Viatge en parella
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Arturo
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kent
Viatge en parella
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kent
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tiffany
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Tiffany
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Suada
29 de jul. de 2025
Suada
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shawn Lyn
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shawn Lyn
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Heather
Viatge en grup
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heather
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
James
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pat
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Pat
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro A. Crespo
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro A. Crespo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Samantha
Viatge en grup
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
sean
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sean
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
James Gardiner
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
James Gardiner
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
William
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Em
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Em
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea, Coventry
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Larry
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Larry
Estada de 2 nits (jul. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels