Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Slavia





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, 1 dormitori

Habitació triple superior, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior, 1 dormitori

Habitació quàdruple superior, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

55 Komenského, Boskovice, Jihomoravsky kraj, 680 01
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Porcuv mlyn
Porcuv mlyn
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 5 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 500 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec per fer una entrada tardana.
- Càrrec pel llit addicional: 500 CZK per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Slavia Boskovice
Slavia Boskovice
Hotel Slavia Hotel
Hotel Slavia Boskovice
Hotel Slavia Hotel Boskovice
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Slavia
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
PAVLE
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PAVLE
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 6 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mandy
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mandy
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Paul
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 6 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Martin
Viatge de negocis
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Martin
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Martin
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Slavia
Martin
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Jacek
Viatge en família
13 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super obiekt
Jacek
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Rocio
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendable.

Rocio
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Lenka
Viatge en família
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lenka
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Eliska
Viatge de negocis
31 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliska
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Kenneth
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutte tur
Kenneth
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Jh, Ter aar
Viatge de negocis, Viatge en grup
8 d’ag. de 2019
Jh
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
12 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Lukas
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lukas
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Karel
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Neurazí , nenadchne
Karel
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Wasit
7 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wasit
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Libuse
1 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Libuse
Estada d’1 nit (jul. 2018)