La Briosa
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Catedral de Bolzano
Galeria de fotos de l’allotjament La Briosa





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 234 €
taxes i impostos inclosos
15 de nov. - 16 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
9,4 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Un cobrellit
Sofà llit
Bany privat
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via dei Cappuccini 12, Bolzano, BZ, 39100
Sobre aquest allotjament
La Briosa
Allotjaments similars

Eisenhut Boutique Hotel
Eisenhut Boutique Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
10.0 de 10, Excepcional, 117 opinions
Preu actual: 202 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: IT021008A138H2Y4AC
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
La Briosa Hotel
La Briosa Bolzano
La Briosa Hotel Bolzano
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: La Briosa
10
Magnífic
10
Neteja
9,4
Comoditats
10
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
27 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Moshe
Viatge en parella
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Moshe
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Todd
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Todd
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jeff
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Derek
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ariel
Viatge en família
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariel
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Carmen
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Philip
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Philip
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philip
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rasmus
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bamse heltene

Rasmus
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah Teuber
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarah Teuber
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Akshay
Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akshay
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joost
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joost
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jan
Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Domenic
Viatge en grup
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Domenic
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lorenza, St. Louis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorenza
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Janusz, Leipzig
14 de juny de 2025
Janusz
Estada de 10 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Athanasios
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Athanasios
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
avery
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
avery
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dmitry
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dmitry
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en parella
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Erin
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Franziska
Viatge en família amb nens petits
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franziska
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Scott
Estada de 2 nits (febr. 2025)








