Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotell Bollnäs





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Bany privat
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 llit individual

Habitació individual estàndard, 1 llit individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ostra Stationsgatan 15, Bollnas, 821 42
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Scandic Bollnäs
Scandic Bollnäs
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 505 opinions
Preu actual: 143 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 100 SEK per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 100 SEK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 150.0 SEK per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 300.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suècia. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Bollnas
Bollnäs Hotell
Grand Hotell Bollnäs
Grand Hotell Bollnäs Bollnas
Grand Hotell Bollnäs Hotel
Grand Hotell Bollnäs Hotel Bollnas
Hotell Bollnäs
Bollnäs Best Western
Grand Hotell Bollnäs Hotel
Grand Hotell Bollnäs Bollnas
Grand Hotell Bollnäs Hotel Bollnas
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hotell Bollnäs
Opinions
6,4
6,8/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Erik
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Erik
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Peter
29 d’abr. de 2025
Peter
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Enya
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enya
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jonas
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jonas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Emil
Viatge en grup
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emil
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Emmelie
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmelie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Damian
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Damian
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Tuula
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Tuula
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Ellinor
8 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ellinor
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Ahmad
8 d’abr. de 2025
Ahmad
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
VICTOR
7 d’abr. de 2025
VICTOR
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Lena
6 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Usch
Lena
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ulf
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulf
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Carl Gustaf
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Carl Gustaf
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ulf
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulf
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Carina
21 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lars
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Eva
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Eva
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Kerstin
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Kerstin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Henrik
23 de febr. de 2025
Henrik
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Anita
22 de febr. de 2025
Anita
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Lena
Viatge en grup
11 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lena
Estada d’1 nit (gen. 2025)