Hotel Dorado Plaza

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel que admet animals de companyia a Bogotá amb connexió amb el centre de convencions, molt a prop de Missió Carismàtica Internacional

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Dorado Plaza

Passadís
Escala
Habitació doble estàndard, 1 dormitori | Minibar, cortines opaques i planxa i posts de planxar
Restaurant
Façana frontal de l'allotjament

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • S’admeten animals
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació individual estàndard

El més destacat

Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació quàdruple estàndard

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 2 llits individuals O BÉ 4 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 dormitori

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Armari rober o de rebost
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació triple estàndard, 1 dormitori

El més destacat

Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Armari rober o de rebost
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual O BÉ 3 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Hotel Dorado Plaza es troba a Quinta Paredes i té connexió amb el centre de convencions. Missió Carismàtica Internacional i Plaça de Bolívar són dos punts d'interès que no et pots perdre; també cal que t'apropis a atraccions turístiques com ara Jardí Botànic de Bogotà. Vols aprofitar la teva estada a la ciutat per veure algun esdeveniment o partit? Consulta la programació que ofereix Estadi Nemesio Camacho.
Mapa
Calle 25 Nº 31ª - 15, Bogotá, Distrito Capital, 11001

Què hi ha als voltants

  • Universitat Nacional de Colòmbia - 10 minuts a peu - 0.8 km
  • Corferias Bogotà - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Estadi Nemesio Camacho - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Ambaixada dels EUA a Bogotà - 3 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Plaça de Bolívar - 5 minuts en cotxe - 4.7 km

Com moure’s per la zona

  • Estació Estación Usaquén: 21 min en cotxe
  • Estació de La Sabana de Bogotá: 12 min en cotxe
  • Bogotà (BOG-El Dorado Intl.): a 21 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Cosechas - ‬10 minuts a peu
  • ‪Restaurante Casa Sebastian - ‬3 minuts a peu
  • ‪Restaurante El Poblado - ‬4 minuts a peu
  • ‪Hamburguesas Friends - ‬7 minuts a peu
  • ‪Pan Parazzi - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Dorado Plaza

Hotel amb Universitat Nacional de Colòmbia a prop
Hotel Dorado Plaza, amb Missió Carismàtica Internacional i Ambaixada dels EUA a Bogotà a poca distància, ofereix un esmorzar gratuït típic de la regió, una terrassa i un jardí. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i una bugaderia disponibles per a tots els clients.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i caixa forta a la recepció
  • Televisió al vestíbul, servei de recepció obert les 24 hores i allotjament lliure de fum
  • Màquina expenedora, assistència turística i per a la compra d'entrades i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
A Hotel Dorado Plaza, totes les habitacions tenen comoditats com ara wifi gratuïta i minibars.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen dutxes
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per cable
  • Servei de neteja diari i telèfons

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec

Menjar i beguda

  • Esmorzar de gastronomia local gratuït disponible cada dia de 07:00 a 09:00

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Microones compartit
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Arquitectura d'estil tradicional
  • Construït l'any 2011

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20000 COP.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 13:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 10000 COP per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals; és possible que els nens no puguin gaudir de l'esmorzar gratuït.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 30000.0 COP per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70000 COP per vehicle l'anada i la tornada.
  • Càrrec per animals de companyia: 10000 COP per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20000 COP.
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 30000.0 COP per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Dorado Plaza Bogota
Hotel Dorado Plaza Bogota
Hotel Dorado Plaza Hotel
Hotel Dorado Plaza Bogotá
Hotel Dorado Plaza Hotel Bogotá

Preguntes freqüents

Hotel Dorado Plaza accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos. Es cobra una taxa de 10000 COP per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Hotel Dorado Plaza?

Hotel Dorado Plaza no disposa d'aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Dorado Plaza?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 20000 COP (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Dorado Plaza?

Registre de sortida: 13:00. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Hotel Dorado Plaza ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 70000 COP per vehicle.

On es troba Hotel Dorado Plaza?

Aquest hotel és a Quinta Paredes, a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Missió Carismàtica Internacional i Universitat Nacional de Colòmbia. Ambaixada dels EUA a Bogotà i Torre Colpatria també són a menys de 3 km.

Opinions

Opinions: Hotel Dorado Plaza

7,6

Bo

8,2

Neteja

7,6

Ubicació

8,0

Personal i servei

8,2

Respecte al medi ambient

7,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 54 de 165 opinions
Puntuació 8: Bo. 52 de 165 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 33 de 165 opinions
Puntuació 4: Deficient. 19 de 165 opinions
Puntuació 2: Horrible. 7 de 165 opinions

Opinions

8/10, Bo

Jenny

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena experiencia. Mi única recomendación es que deberían variar el desayuno, todos los días fue lo mismo y ya después de dos días uno se cansa de desayunar lo mismo. De resto, todo super bien. Me encanto la cama, demasiado cómoda para descansar y muy cerca a todo lo relacionado con proceso de la visa
Estada de 3 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Jose

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todo estuvo muy bien… solo tuvimos un incoveniente con el agua caliente pero cosa minima!! En general bien!!
Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

Leandro

Estada de 2 nits (ag. 2024)

4/10, Deficient

Aleksandr

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Absolutely no ventilation in the room. After taking a shower you need to open the entrance door, otherwise the air in the room will stay humid.
Estada de 8 nits (ag. 2024)

8/10, Bo

Elvis

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lugar acojedor
Estada de 5 nits (jul. 2024)

6/10, Acceptable

Beda

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Al llegar nos indicaron que de las 3 habitaciones que habíamos reservado solo tenían 2 disponibles para la primera noche, tuvimos problema TODOS los días con el agua caliente parece que no tienen mucha capacidad con la misma y cuando abren muchas llaves en el segundo piso se va totalmente, a veces salía pero era helada

10/10, Excel·lent

Jesús Andrés

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excelente gracias

Excelente servicio. Muy bien ubicado
Estada d’1 nit (nov. 2023)

10/10, Excel·lent

Juan

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Me he hospedado dos veces en este alojamiento, siempre ha sido placentero. Todos los servicios y las habitaciones están como se muestra en el anuncio.
Estada de 3 nits (nov. 2023)

10/10, Excel·lent

JULIETH

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (oct. 2023)

8/10, Bo

Erika

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel con todo lo básico para pasar la noche y luego tomar un vuelo internacional, calidad -precio buena el personal muy atento en general todo bien!
Estada d’1 nit (oct. 2023)

4/10, Deficient

JORGE

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

ANDRES

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very comfortable
Estada d’1 nit (set. 2023)

10/10, Excel·lent

Shirley

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2023)

10/10, Excel·lent

Berimar

Estada d’1 nit (set. 2023)

8/10, Bo

liseth

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Realmente una estadía muy cómoda, limpio, cerca de restaurantes, fácil acceso
Estada de 7 nits (ag. 2023)

6/10, Acceptable

David

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Solamente la ubicación ya que para conectar con sus calles principales tienes que tomar puentes
Estada d’1 nit (ag. 2023)

6/10, Acceptable

CARLOS

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

You get what you pay for.

This hotel had water supply issues while we stayed there. Hot water was a commodity they barely had. Not aure if the way they charge for the room is a country-wide thing, but we were charged "per person" rate. During check-in the concierge took pictures of all our passports and after we asked why she stated it was a requirement by the Colombian Migration authorities, and eventually we did receive an email with all the information and copy of the pictures she took. This is for foreigners tracking purposes. Wi-Fi is weak during peak hours and the breakfast was good, and the cook was friendly. We learned the hotels (at least) in Bogota have an agreement with a tourism company that provides guests with safe and secure transportation to and from your desired destination, with the option of waiting for you, for a very fair-market fee. We hired one them and received a great service.
Estada de 3 nits (jul. 2023)

8/10, Bo

Andres

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

bueno para su precio

Estada d’1 nit (maig 2023)

10/10, Excel·lent

Josmile

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (maig 2023)

10/10, Excel·lent

rafael

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Aparta hotel excelente

Lo recomiendo 100%, agradable estadía, personal amable y diligente.
Estada de 4 nits (març 2023)

10/10, Excel·lent

Rolando

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente la estadia en el hotel, cubrio todas las expectativas como siempre... me he hospedado en diversas ocasiones y presta un excelente servicio...
Estada de 4 nits (gen. 2023)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bueno en general, no se encuebtra casi nada a los alrededores, tiendas, droguerias, restaurantes, cafes... pero en general volveria
Estada de 2 nits (gen. 2023)

10/10, Excel·lent

María Martha Beda

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
El lugar cumplió con mis espectativas.
Estada de 3 nits (nov. 2022)

8/10, Bo

Wanessa

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (oct. 2022)

4/10, Deficient

Karina

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
La cama deliciosa para descansar, pero todo se escucha alrededor, la señorita de recepción poco amable y no nos pudo asesorar sobre restaurantes para desayunar. El agua caliente se va si varias habitaciones se bañan al mismo tiempo
Estada de 2 nits (oct. 2022)