Hotel Bestmark Platinum
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Gran Muralla - Gimnàs d'Escalada Indoor
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bestmark Platinum





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hilton Bogota Corferias
Quinta Paredes
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.2 de 10, Fantàstic, 377 opinions
Preu actual: 95 €
5 de jul. - 6 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 14 No 51-39, Bogotá, 111311
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Toscana Loft Apartasuites Bogotá
Toscana Loft Apartasuites Bogotá
- Cuina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 43 opinions
Preu actual: 33 €
3 de jul. - 4 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40000.00 COP per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 40000 COP per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50000 COP.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50000 COP.
- Càrrec pel llit addicional: 35000.0 COP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel BestMark Platino Bogota
BestMark Platino Bogota
Hotel BestMark Platino Bogotá
BestMark Platino Bogotá
Hotel Hotel BestMark Platino Bogotá
Bogotá Hotel BestMark Platino Hotel
Hotel Hotel BestMark Platino
BestMark Platino
Hotel BestMark Platino
Hotel Bestmark Platinum Hotel
Hotel Bestmark Platinum Bogotá
Hotel Ayenda Bestmark Platino 1095
Hotel Bestmark Platinum Hotel Bogotá
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bestmark Platinum
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Amelia
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Amelia
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Raidhaeliza
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raidhaeliza
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
23 de maig de 2024
Laura
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Bis Mary
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bis Mary
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Matthew, Friendship
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Matthew, Friendship
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Matthew, Friendship
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (nov. 2023)
2/10, Horrible
Krysthina
Viatge en família amb nens petits
31 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Krysthina
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Daniel
9 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Maria Fernanda
17 d’abr. de 2023
Maria Fernanda
Estada de 2 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Ivan A
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Basic
Ivan A
Estada de 3 nits (ag. 2022)
2/10, Horrible
Juan Carlos
19 de des. de 2021
Juan Carlos
Estada d’1 nit (des. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
7 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei
Disturbing and Unprofessional
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Milena
16 d’ag. de 2021
Milena
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No heat in the rooms
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Irene
Viatge en família
30 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Irene
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de gen. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Daniel, Ecuador
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 4 nits (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Frederick
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederick
Estada de 7 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
SaraSofia
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
SaraSofia
Estada d’1 nit (set. 2019)