Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zest Bogor by Swiss-Belhotel International





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 20 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (Zest)

Habitació amb dos llits individuals (Zest)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació (Zest Queen)

Habitació (Zest Queen)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite, vistes a la ciutat

Suite, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Padjajaran No. 27, Bogor, West Java, 16128
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Zest Hotel Bogor
Zest Bogor
Preguntes freqüents
Opinions: Zest Bogor by Swiss-Belhotel International
Opinions
8,4
Molt bo
7,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kenny
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenny
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Jihong
31 d’ag. de 2024
Jihong
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Yoga
24 de jul. de 2024
Yoga
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jared, San Jose
Viatge en parella
7 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jared
Estada de 21 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
RUDY
Viatge de negocis
10 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RUDY
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Ali
Viatge en parella
29 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali
Estada de 3 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Ali
Viatge en parella
24 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ali
Estada de 4 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Jhoank
Viatge de negocis
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jhoank
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Randall
29 de gen. de 2020
Randall
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Irene
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location budget hotel
Irene
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Tine
15 de set. de 2018
Tine
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Tine
14 de set. de 2018
Tine
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Elsa, Jakarta
30 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good budget/business hotel
Elsa
Estada d’1 nit (març 2018)
4/10, Deficient
Nathanja
2 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Vlakbij de botanische tuin
Nathanja
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Herna
20 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Herna
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de febr. de 2017
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
8/10, Bo
Sami, Jeddah, Saudi Arabia
28 de maig de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Sami
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja
Close to Botannical Garden
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació