The Alana Hotel and Conference Sentul City by ASTON
Hotel a Bogor amb spa complet i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Alana Hotel and Conference Sentul City by ASTON





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó moblat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Ir. H. Juanda No 76, Sentul City, Bogor, West Java, 16810
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Novotel Bogor Golf Resort & Convention Center
Novotel Bogor Golf Resort & Convention Center
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.6 de 10, Bé, 174 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 750000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 600000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-20:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Alana Hotel Sentul City Sukaraja
The Alana Hotel Conference Sentul City
The Alana Hotel and Conference Sentul City by ASTON Hotel
Alana Hotel Sentul City Bogor
Hotel The Alana Hotel and Conference Sentul City Bogor
Bogor The Alana Hotel and Conference Sentul City Hotel
The Alana Hotel and Conference Sentul City Bogor
Alana Sentul City Bogor
Hotel The Alana Hotel and Conference Sentul City
The Alana Hotel Conference Sentul City
Alana Hotel Sentul City
Alana Sentul City
The Alana Hotel and Conference Sentul City by ASTON Bogor
The Alana Hotel and Conference Sentul City by ASTON Hotel Bogor
Preguntes freqüents
Opinions: The Alana Hotel and Conference Sentul City by ASTON
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de gen. de 2025
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
ki chul
Viatge de negocis
14 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ki chul
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
DONGHUN
Viatge en família
13 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DONGHUN
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 d’oct. de 2023
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Yoshihiro
24 de maig de 2023
Yoshihiro
Estada d’1 nit (maig 2023)
2/10, Horrible
Brian
1 de febr. de 2023
Brian
Estada de 3 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Robert
31 d’ag. de 2022
Robert
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Ronnie
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel in Sentul City
Ronnie
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jun
Viatge en família
12 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel with best service
Jun
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
chris
8 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
chris
Estada de 4 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
SANGJIN
8 de juny de 2022
SANGJIN
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Bobby
Viatge en família
20 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bobby
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Ivo fitrian
Viatge en família
3 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Ivo fitrian
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Indra Mantik
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Indra Mantik
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Betty linda
Viatge en família
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Betty linda
Estada de 9 nits (jul. 2021)
2/10, Horrible
Adibah
Viatge en família
11 d’abr. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Adibah
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Seiji
Viatge de negocis
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seiji
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pengalam di Alana Hotel
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Hengky Susanto
Viatge en família
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hengky Susanto
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Aadisht
Viatge de negocis
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aadisht
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Chun Whye
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Chun Whye
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Saleh
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
جدد ولا يصلح للسياح للاعمال فقط
Saleh
Estada de 3 nits (ag. 2019)