OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel a Solihull

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

5,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Servei de neteja
  • Wifi gratuïta

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
1, Old Damson Lane Solihull, Solihull, England, B92 9ED

Què hi ha als voltants

  • Parc Elmdon - 15 minuts a peu - 1.3 km
  • Parc Rural de Sheldon - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Centre Nacional d'Exposicions - 4 minuts en cotxe - 4.0 km
  • Parc Villa - 16 minuts en cotxe - 26.2 km
  • Bullring & Grand Central - 19 minuts en cotxe - 14.4 km

Com moure’s per la zona

  • Estació internacional de Birmingham: 4 min en cotxe
  • Parada de tramvia d'Air Rail Link: 5 min en cotxe
  • Birmingham (BHX): a 5 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Caffè Nero - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Wetherspoon - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪Costa Coffee - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Pup and Duckling - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Pret A Manger - ‬5 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport

Hotel a prop de Centre Nacional d'Exposicions
OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport t'ofereix tot el que necessites. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a les zones comunes.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament (de pagament) i màquina expenedora
Característiques de l'habitació
A OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport, totes les habitacions tenen serveis i instal·lacions com ara ampolla d'aigua gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable
  • Bullidores elèctriques, calefacció i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament amb vigilància a les instal·lacions (5 GBP per nit)

Comoditats

  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • 2 plantes
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica

Altres

  • Calefacció
  • Escriptori
  • Planxa i taula de planxar

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert: 10 GBP entre les 15:30 i les 05:30.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 08:00-21:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 3 anys pot allotjar-se de manera gratuïta, per adult, sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament vigilat sense assistència: 5 GBP per nit.
  • Càrrec per entrada tardana: 10 GBP, per les entrades entre les 15:30 i les 05:30.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

The Airport Lodge Birmingham Airport NEC

Preguntes freqüents

OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport?

Hi ha aparcament disponible per 5 GBP per nit.

A quina hora es fa el registre d'entrada a OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00. Es pot fer una entrada tardana (15:30-05:30) per la taxa següent: 10 GBP.

A quina hora es fa el registre de sortida a OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport?

Aquest hotel es troba a Solihull, al bell mig de la ciutat, i a menys de 5 km de les atraccions següents: Centre Nacional d'Exposicions, Museu Nacional de la Motocicleta i Centre Comercial Touchwood. Parc Empresarial de Birmingham i Resorts World Birmingham també són a menys de 5 km.

Opinions: OYO the Gables Hotel, Birmingham Airport

Opinions

5,0
Puntuació 10: Excel·lent. 8 de 59 opinions
Puntuació 8: Bo. 8 de 59 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 59 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 59 opinions
Puntuació 2: Horrible. 24 de 59 opinions

5,0/10

Neteja

5,2/10

Personal i servei

4,4/10

Comoditats

4,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Imogen

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I felt unsafe staying here as a lone female traveller and would not recommend it to anyone travelling alone - the only think that made me feel better was barricading the door with the chair in the room as the lock was loose
Estada d’1 nit (nov. 2023)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Mediocre to Middling

The hotel and room reflected the affordability. Acceptable for a short necessary stay.
Estada de 2 nits (nov. 2023)

2/10, Horrible

Joan

Estada d’1 nit (nov. 2023)

2/10, Horrible

Christopher

Estada d’1 nit (nov. 2023)

8/10, Bo

Mark

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2023)

6/10, Acceptable

Colin

Was an ok stay
Estada de 4 nits (nov. 2023)

8/10, Bo

Danish

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The management was very nice polite and supportive. I would like to come vack here again.
Estada d’1 nit (oct. 2023)

10/10, Excel·lent

Heather

Estada d’1 nit (oct. 2023)

2/10, Horrible

Susan Ann

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2023)

2/10, Horrible

MATTHEW

Estada d’1 nit (set. 2023)

4/10, Deficient

Steve

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Only stay here as an absolute last resort.

This hotel is not located next to the NEC as described when I called. I had to take a tram followed by a bus to the opposite side of the airport runway. When I called the helpline was told “i dont know how to get there from the airport myself, can you not just get an Uber. This would be at a. OST of an added £23. The staff could not communicate at the hotel as English was broken, the door to the room would not lock so I had to prop a chair underneath the handle to secure it, the window handle was missing so I could not close the window, the room was dirty with the previous occupants shopping bags and receipts underneath the bed. When I asked what time the restaurant would be open to I was told we don’t have one you can either walk to the travel lodge down the road or have food delivered.
Estada d’1 nit (set. 2023)

6/10, Acceptable

Ian

Estada d’1 nit (set. 2023)

10/10, Excel·lent

Davina

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2023)

2/10, Horrible

John

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bath filthy
No blind on windo
No frosted glass in bathroom
Estada de 3 nits (ag. 2023)

2/10, Horrible

Scott

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room smelt, bedding unclean, shower barely usable
Estada de 5 nits (ag. 2023)

2/10, Horrible

Scott

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shower had open drain hole which let awful smells up, shower red hot, complained to reception they came up and said it’s fine! Bedding was dirty and smelly
Estada de 4 nits (ag. 2023)

8/10, Bo

Trevor

Crafts

It was what you paid for.
Estada d’1 nit (ag. 2023)

6/10, Acceptable

Craig

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Not Pay at Property beware.

Payment is taken in full 2 days before arrival. This is despite the booking as being Pay at Property. No communication and Hotels.com totally unhelpful
Estada de 2 nits (febr. 2023)

6/10, Acceptable

TANVIR

Estada de 2 nits (jul. 2023)

8/10, Bo

TANVIR

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Clean and Tidy Better than expected given the tariff Front rooms facing main road too noisy
Estada d’1 nit (jul. 2023)

4/10, Deficient

Olu

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2023)

10/10, Excel·lent

Joth

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (jul. 2023)

2/10, Horrible

Dan Alexander

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Never again, poor beyond belief.

Absolute shambles. This hotel is offering budget prices, but offering below standard accommodation. There is a gap in the market where a worker is just looking for a bed, and this is all they achieve. The shower was like showering under a broken tap and the water temp after getting the shower head replaced and the temp valve forced, was tepid or nothing. The cold tap was jammed and you had to hold the tap so you could turn it on. The TV was on a old mobile TV aerial which lost picture every minute or so. The furniture was recovered from skips or cheap charity shops. Tea and coffee was a small plastic bag of tea bags. On arrival I called the number to get my key, they had previously called me to ask what time i would be there, and I still had to wait 25 minutes for the key holder to appear. They do what they have to when asked, to a minimum standard, there is no proactive thought, just reacting to the guest finding faults for them. I was there for a week, as the ashes took up all the normal rooms in the city. The wifi was in and out. I had still spent over £200, and to put it politely I was happy to get home. I have ran out of things to say, to end on a positive note, it had a carpark. NEVER AGAIN.
Estada de 5 nits (juny 2023)

2/10, Horrible

Barry

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

You must be joking

Without doubt the bleakest, most depressing room I’ve ever stayed in. Pillow case was filthy, the whole place is run down. When the shower didn’t work in the morning that topped it. The attached photo was my “upgraded room”. As a very regular business traveler I was appalled by the whole experience. Best advice, stay somewhere else, stay anywhere else!!!
Estada de 4 nits (juny 2023)

2/10, Horrible

Fabio

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

TERRIBILE ESPERIENZA !!!

Terribile hotel per i seguenti motivi : - sporco dappertutto - quasi abbandonato - elettrodomestici non funzionanti (TV e lampade fulminate) - no breakfast disponibile contrariamente a quanto nel sito - camere minuscole bagni inutilizzabili a causa delle dimensioni lillipuziane - letto sfondato e corto - nessuna pulizia giornaliera
Estada de 2 nits (juny 2023)