Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH La Avanzada





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 129 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Apartament

Apartament
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
També et pot agradar

Barceló Bilbao Nervión
Uribarri
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.8 de 10, Excel·lent, 1.006 opinions
Preu actual: 133 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Paseo Landabarri 5, Leioa, Vizcaya, 48940
Sobre aquest allotjament
NH La Avanzada
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 13 i 32 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 7.0 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Nh Avanzada
Nh Avanzada Aparthotel
Nh Avanzada Aparthotel Leioa
Nh Avanzada Leioa
NH La Avanzada Hotel
NH La Avanzada Leioa
NH La Avanzada Hotel Leioa
Preguntes freqüents
Opinions: NH La Avanzada
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de set. de 2025
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Philipp Nils
Viatge en grup
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philipp Nils
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Lukas
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lukas
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Clive
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clive
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
James
23 de maig de 2025
James
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
JOSE ENRIQUE
Viatge de negocis
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE ENRIQUE
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Julian
12 de maig de 2025
Julian
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
8 de maig de 2025
Andre
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Javier
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Javier
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bova
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bova
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Adrian
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
michele
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
michele
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge de negocis
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Rafael
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel.
Rafael
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Julio César
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julio César
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Diego
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Diego
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
julie
11 d’ag. de 2024
julie
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Natalia
Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalia
Estada de 4 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Pablo José
Viatge de negocis
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Pablo José
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Josetxu
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josetxu
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Alberto Visiedo
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto Visiedo
Estada d’1 nit (jul. 2024)