The Bheemli Resort - Managed by AccorHotels
Hotel de platja amb piscina a l'aire lliure i oci familiar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Bheemli Resort - Managed by AccorHotels





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Habitació, 1 llit doble, balcó (Wellness)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble, balcó, vistes a l'oceà

Habitació Deluxe, 1 llit doble, balcó, vistes a l'oceà
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble, nivell executiu

Habitació Deluxe, 1 llit doble, nivell executiu
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble, balcó, primera línia de mar

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble, balcó, primera línia de mar
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Beach Road, Bhimunipatnam, Andhra Pradesh, 531163
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Blu Resort, Vishakhapatnam
Radisson Blu Resort, Vishakhapatnam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 24 opinions
Preu actual: 110 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1179 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 0 INR per estada. L'import pot variar.
- Càrrec per l'ús de la wifi a les zones comunes: 0 INR per estada. L'import pot variar.
- Dipòsit pels animals de companyia: 2500 INR per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 3539 INR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Bheemli Resort Managed AccorHotels Visakhapatnam
Bheemli Managed AccorHotels Visakhapatnam
Bheemli Resort Managed AccorHotels Bhimunipatnam
Bheemli Managed AccorHotels Bhimunipatnam
Bheemli Managed Accors Bhimun
The Bheemli Resort Managed By AccorHotels
The Bheemli Resort - Managed by AccorHotels Hotel
The Bheemli Resort - Managed by AccorHotels Bhimunipatnam
The Bheemli Resort - Managed by AccorHotels Hotel Bhimunipatnam
Preguntes freqüents
Opinions: The Bheemli Resort - Managed by AccorHotels
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
PAWAN KUMAR
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAWAN KUMAR
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Srinivas
Viatge en família
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Srinivas
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
srikanth
11 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
srikanth
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Pranav
Viatge en família
15 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pranav
Estada de 3 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Anand
15 de nov. de 2023
Anand
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Raghavendra Rao
Viatge en parella
15 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raghavendra Rao
Estada d’1 nit (ag. 2022)
4/10, Deficient
Rintu
25 de des. de 2021
Rintu
Estada d’1 nit (des. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ocean front bliss
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
26 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Nicholas, New Delhi
24 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Vaibhav
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A comfort stay with a view




Vaibhav
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
V R
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
V R
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
SUNG IN
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUNG IN
Estada de 6 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Elisabet
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisabet
Estada de 4 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Ranjit
17 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Ranjit
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Nitya
29 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nitya
Estada de 2 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Winny, San Jose, CA
18 de nov. de 2017
Could be a great view if the beach is clean.
Winny
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
VIJAY
30 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VIJAY
Estada d’1 nit (set. 2017)