Hotel Gendarm Nouveau Berlin
Hotel amb un bar, molt a prop de Gendarmenmarkt
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Gendarm Nouveau Berlin





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Habitació clàssica
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
El més destacat
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Bressols (gratis)
També et pot agradar

Moxy Berlin Ostbahnhof
Friedrichshain
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 785 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Charlottenstraße 61, Berlin, BE, 10117
Sobre aquest allotjament
Hotel Gendarm Nouveau Berlin
Allotjaments similars

Hotel Gat Point Charlie Berlin
Hotel Gat Point Charlie Berlin
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 1.005 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 8.025 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 35 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Gendarm
Gendarm Hotel
Gendarm Nouveau
Gendarm Nouveau Berlin
Gendarm Nouveau Hotel
Hotel Gendarm
Hotel Gendarm Nouveau
Hotel Gendarm Nouveau Berlin
Gendarm Hotel Berlin
Gendarm Nouveau Berlin Berlin
Hotel Gendarm Nouveau Berlin Hotel
Hotel Gendarm Nouveau Berlin Berlin
Hotel Gendarm Nouveau Berlin Hotel Berlin
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Gendarm Nouveau Berlin
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Bb
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bb
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Niamh
22 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Niamh
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Øystein
22 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julemarked i Berlin
Øystein
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Prisvärt och centralt
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sentralt hotell i Berlin
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Barbara
9 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barbara
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2018)
2/10, Horrible
Ms, gb
30 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ms
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Gustavo, Sweden
20 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada de 3 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
VeNoPe, Österreich
20 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
VeNoPe
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Owl, Nederland
20 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Owl
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Marc
1 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr angenehmer Aufenthalt
Marc
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Barbara, Providence,RI,USA
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada de 8 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Alfred, Los Angeles, CA
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alfred
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
2/10, Horrible
Rafic, Beirut
22 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafic
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super Lage
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
General