Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Felix





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Ventilador portàtil
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Ventilador portàtil
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dammstrasse 46, Bensheim, 64625
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bacchus Hotel
Bacchus Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 38 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22 EUR per adult i 19 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 40 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 15 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Felix Hotel Restaurant
Hotel Restaurant Felix
Hotel Restaurant Felix Bensheim
Restaurant Felix Bensheim
Hotel Restaurant Felix Hotel
Hotel Restaurant Felix Bensheim
Hotel Restaurant Felix Hotel Bensheim
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Felix
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandra
Viatge en parella
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Herbert
22 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Interesse an der Meinung anderer Gäste
Herbert
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Angela
Viatge de negocis
15 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zentral am Bahnhof, zugleich leise, top Restaurant
Angela
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Selma
4 de gen. de 2023
Selma
2/10, Horrible
Kjeld
Viatge de negocis
2 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Ask for Rooms with no noisy conditions
Kjeld
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Patrick
Viatge en parella
21 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Henrik
2 d’oct. de 2022
Henrik
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Danielle
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zentrale Lage in Bensheim am Bahnhof
Danielle
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
29 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
på vej hjem fra Frankrig
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
22 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super Hotel
Peter
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Anette
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder gern!!!
Anette
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
18 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
1 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 2 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
31 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder gern!!!
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2021)