Goldfinch Hotel Bangalore

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Vidhana Soudha

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Goldfinch Hotel Bangalore

Façana frontal de l'allotjament
Àrea per a pícnics i barbacoes
Habitació executiva | Vista des de l'habitació
Habitació executiva | Roba de llit d'alta qualitat i matalassos amb encoixinament addicional
Àrea amb seients del vestíbul

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Spa
  • Bar
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs
  • Serveis de bugaderia
El preu actual és de 51 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes a la ciutat

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • 25 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació executiva

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • 34 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble o amb dos llits individuals Club, vistes a la ciutat

El més destacat

Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
  • 23 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual O BÉ 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
32/3 Cresent Road, High Grounds, Bengaluru, Karnataka, 560001

Què hi ha als voltants

  • Vidhana Soudha - 19 minuts a peu - 1.6 km
  • Parc Cubbon - 19 minuts a peu - 1.6 km
  • Palau de Bangalore - 4 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Jardins Botànics de Lalbagh - 5 minuts en cotxe - 4.7 km
  • Carrer M.G. - 5 minuts en cotxe - 5.0 km

Com moure’s per la zona

  • Krantivira Sangolli Rayanna: 19 min a peu
  • Mantri Square Sampige Road Station: 16 min a peu
  • Aeroport Internacional de Bengaluru-Kempegowda (BLR): a 49 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Richie Rich - ‬3 minuts a peu
  • ‪Nerlu Cafe - ‬2 minuts a peu
  • ‪Searock - ‬3 minuts a peu
  • ‪Sana Di Ge - ‬1 minuts a peu
  • ‪South Ruchis Square - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Goldfinch Hotel Bangalore

Hotel de 4 estrelles amb Vidhana Soudha a prop
Goldfinch Hotel Bangalore, amb Parc Cubbon i Palau de Bangalore a poca distància, ofereix una terrassa superior, una cafeteria i una perruqueria. Dona't el gust amb una manicura o una pedicura, tractaments aiurvèdics i un tractament amb embolcall corporal a Lyana Spa, l'spa de les instal·lacions. El restaurant gurmet de les instal·lacions, Kabab Studio, ofereix cuina asiàtica i vistes al jardí. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs servei de bugaderia i tintoreria i un bar a la teva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar preparat al moment (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Atenció multilingüe, sala de banquets i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Totes 50 habitacions, decorades individualment, ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, caixes fortes amb espai per a portàtils i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana de 32 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, sales d'estar independents i cafeteres/teteres

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de recollida a l'estació de tren (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el centre comercial (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions
  • Aparcament per a furgonetes i aparcament accessible en cadira de rodes disponibles

Menjar i beguda

  • Esmorzar a la carta de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 350 INR per persona
  • Bar o cafeteria
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Kabab Studio
  • Sana Di Ge

Activitats

  • Gimnàs
  • Spa complet
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de conferències (372 metres quadrats d'espai)
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sala d'ordinadors
  • Sala de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Terrassa superior
  • Zona de pícnic

Spa complet

  • 3 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Bany turc
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatge
  • Sala de vapor
  • Sales de tractament per a parelles
  • Sauna
  • Tractaments aiurvèdics
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Aparcament per a furgonetes accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Lounge accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 7 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2006
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 32 polzades amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i des de l'estació de tren (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 48 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 7 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: 350 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1600 INR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 14 de febrer inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Sant Valentí
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Goldfinch Bengaluru
Goldfinch Hotel
Goldfinch Hotel Bengaluru
Goldfinch Hotel
Goldfinch Bangalore Bengaluru
Goldfinch Hotel Bangalore Hotel
Goldfinch Hotel Bangalore Bengaluru
Goldfinch Hotel Bangalore Hotel Bengaluru

Preguntes freqüents

Goldfinch Hotel Bangalore accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Goldfinch Hotel Bangalore?

Amb data 18 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Goldfinch Hotel Bangalore el dia 20 de juny de 2025 són d'almenys 50,67 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Goldfinch Hotel Bangalore?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Goldfinch Hotel Bangalore?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Goldfinch Hotel Bangalore?

Registre de sortida: migdia.

Goldfinch Hotel Bangalore ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 1600 INR per vehicle.

On es troba Goldfinch Hotel Bangalore?

Aquest hotel amb spa és a Centre de la Ciutat de Bangalore; tindràs Vidhana Soudha a 1,7 km i Parc Cubbon i Palau de Bangalore, a menys de 5 km. Sankey Tank i Carrer M.G.també són a menys de 5 km. Mantri Square Sampige Road Station és a 16 min a peu i Krantivira Sangolli Rayanna, a 19 min.

Opinions: Goldfinch Hotel Bangalore

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 32 de 140 opinions
Puntuació 8: Bo. 56 de 140 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 28 de 140 opinions
Puntuació 4: Deficient. 13 de 140 opinions
Puntuació 2: Horrible. 11 de 140 opinions

7,8/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

6,8/10

Comoditats

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10

O quarto é confortável., mas não tem isolamento acústico. O café da manhã preferia que tivesse a opção de café continental, pois a comida é com bastante pimentada e temperada. Tem funcionários muito receptivos e outros que deixam a desejar.
Estada de 6 nits (març 2025)

8/10

Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10

Front desk was very fast in check in. Vidyuth was very helpful in making the necessary arrangements. Ensured all luggages were sent to hotel rooms while we left for shopping as it was not check in time yet. It was completely hassel free which saved alot of time. Breakfast was filled with variety and wirh live kitchen serving hot food. Nearby Iskon temple and shopping area. Very convinient. Overall very satisfied.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

4/10

Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10

Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10

Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10

Estada de 4 nits (ag. 2024)

8/10

Locatie, rust, veilig, vriendelihk personeel Rooftop, uitzicht
Estada de 3 nits (abr. 2024)

10/10

Estada de 5 nits (març 2024)

10/10

the property is neat and clean friendly staff good break fast good facilities including airconditioning
Estada d’1 nit (febr. 2024)

10/10

Estada d’1 nit (febr. 2024)

8/10

Estada d’1 nit (febr. 2024)

8/10

Estada de 5 nits (febr. 2024)

10/10

Estada de 3 nits (oct. 2023)

8/10

A comfortable stay. Would visit again
Estada de 3 nits (oct. 2023)

6/10

Estada d’1 nit (set. 2023)

10/10

Amazing property - decent value for money option with great food and staff.
Estada de 3 nits (juny 2023)

10/10

Estada d’1 nit (des. 2022)

2/10

Estada d’1 nit (maig 2022)

2/10

Horrible - cigarette smoke smell all over Damaged door and lock Broken plug points Dirty towels
Estada de 4 nits (juny 2022)

8/10

Stay good ; breakfast is great
Estada de 3 nits (nov. 2021)

10/10

Excellent
Estada de 3 nits (nov. 2021)

2/10

I booked 3 rooms in the property, 2 superior & 1 club.1) Room1(Superior):The size & room amenities were decent.The ac was directed towards the sleeping area & could not be controlled.So we had to turn it on/off so as to regulate the temperature which i thought was a pain. The bathroom wasn't designed as it should be for a 4* hotel.The tap fittings were outdated & wasn't functioning well.Hot water in the bathroom was very scarce.2) Room2(superior):The A/c in this room did not work & we had to repeatedly call the maintenace to fix.There was an infant in this room and it was terribly hot to stay without the a/c.Even after repeatedly complaining they did not or could not fix it & the guests in the room spent the whole evening in another of our room.Finally close to midnight they gave us another room which also had a faulty a/c.We were tired & gave up.Bathroom in this room was great.3) Room3(club room):Had booked a club room for my parents as the size was bigger but here again the nightmare with the a/c continues.Similar situation as the Room 2 & finally after mid night this room was also changed to the adjacent one and they provided with a cooler which i think is creepy because if i had to book a room with air cooler i would have looked for a hotel which is cheaper and not pay ridiculous amount.The next day we continued with 2 rooms as the hotel promised better service which to an extent they did.But I cant forget all that happened previous night. Staffs were friendly.
Estada d’1 nit (juny 2020)

2/10

Our experience was terrible. There was muddy water in the shower. The manager was least bothered to address our concern when the issue was reported. The Wifi was crappy. When asked for a compensation, the Manager gave us a Dinner voucher for two with a validity from Jan 2020 to March 2020. That was ridiculous. It appeared that they were not interested to address our concerns. Will never ever recommend to anyone. In case if I come to know someone whom I know is planning to stay there, I will definitely discourage them to stay at Goldfinch Bangalore. The manager attitude is that they are too big to fail. Horrible horrible experience
Estada de 3 nits (des. 2019)

6/10

Don't get me wrong. This is a good hotel and must have seen good days, before. But I got the feeling that the place is run entirely by interns who were inexperienced and inadequate. My first encounter happened with a check-in girl who charged GST over the GST-included amount and decided to charge my card for it. Luckily, I found out the mistake and she promised that the excess amount will be refunded on check-out. Next, I go up to the room and the lock would not open. So the intern from the reception came up and forced the lock to yield. This happened every time, I wanted to open the door, someone was called to force the lock open! I discovered that my bags weren't sent up, so I had to call for them . Which became a recurring thing. The AC wouldn't work. Call and remind. The kettle wouldn't work. Call and complain. Remind again. The flush wouldn't flush. Call. The fridge had beers but no bottle opener. Call and ask. Remind after 15 mins. Fellow comes with an opener in his keychain and wanted to open as many as I wanted to drink, in one go! They say filter coffee, but they send instant coffee. There is food served in the room with no hand tissues. Hand towels are missing in the bathroom! Two 500 ml bottles of water, are given per day. Call and ask for more. Internet doesn't work on its own. Call and remind every time you get into the room. The key cards do not get updated automatically. Call and remind. The list goes on. What goes for the place is that its clean n peaceful
Estada de 3 nits (nov. 2019)