REDE ANDRADE PAMPULHA
Hotel a Belo Horizonte amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament REDE ANDRADE PAMPULHA





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,2 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,4 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Otacílio Negrão de Lima 14920, Jardim Atlântico, Belo Horizonte, MG, 31555-026
Sobre aquest allotjament
REDE ANDRADE PAMPULHA
Allotjaments similars

Nobile Inn Pampulha
Nobile Inn Pampulha
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
8.6 de 10, Excel·lent, 1.005 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 30 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 100 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
REDE ANDRADE PAMPULHA Hotel
REDE ANDRADE PAMPULHA Belo Horizonte
REDE ANDRADE PAMPULHA Hotel Belo Horizonte
Preguntes freqüents
Opinions: REDE ANDRADE PAMPULHA
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Hudson
6 d’ag. de 2025
Hudson
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Wilson
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wilson
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Carlos
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Rita
31 de jul. de 2025
Rita
Estada de 5 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Alessandra
31 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoável
Alessandra
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Francisco
Viatge de negocis
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Francisco
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Rita
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Falta de conforto
Rita
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Renata
Viatge de negocis
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renata
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Cristiana
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristiana
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sivonildes
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sivonildes
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Rubens
25 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Rubens
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreia
Viatge de negocis
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Andreia
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
teresa
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
teresa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luiza
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiza
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Edson
Viatge en grup, Viatge en família
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Edson
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudineia
11 de jul. de 2025
Claudineia
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Niet goed
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Tati
Viatge de negocis
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tati
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
8 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Qualidade péssima de infraestrutura e atendimento
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Debora Carla
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Debora Carla
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Júnia
Viatge de negocis
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Júnia
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia legal dependendo o que procura.
Thomas
Estada de 2 nits (juny 2025)








