Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Quality Hotel Pampulha





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 72 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Barnussos
Articles de tocador de disseny
Minibar
Per cable
Carregar totes les fotos de: Suite reial

Suite reial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Banyera profunda
Articles de tocador de disseny
Banyera i dutxa independents
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior with Air Conditioning

Double Room Superior with Air Conditioning
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Quality Hotel Pampulha es troba a Pampulha, una zona a Belo Horizonte. És als afores i a prop de l'aeroport. Els amants de les botigues no es poden perdre Avinguda Afonso Pena ni Mercat Central. També val la pena visitar Museu Brasiler de Futbol i Parc Guanabara.

Av. Presidente Antonio Carlos, 7456, Belo Horizonte, MG, 31272
Què hi ha als voltants
- Universitat Federal de Minas Gerais - 7 minuts a peu - 0.6 km
- Llac Pampulha - 13 minuts a peu - 1.2 km
- Estadi Mineirão - 20 minuts a peu - 1.7 km
- Minas Shopping - 5 minuts en cotxe - 4.8 km
- Shopping Del Ray - 6 minuts en cotxe - 5.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- McDonald's - 3 minuts a peu
- Sushi Mix Lounge
- La Palma - 6 minuts a peu
- Jaeh Bar e Restaurante - 6 minuts a peu
- Sanduiche Morte Súbita - 5 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20.00 BRL per nit.
- Taxa administrativa: 4.20 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Quality Hotel Pampulha
Quality Hotel Pampulha Belo Horizonte
Quality Pampulha
Quality Pampulha Belo Horizonte
Quality Hotel Pampulha Belo Horizonte, Brazil
Quality Hotel Pampulha Hotel
Quality Hotel Pampulha Belo Horizonte
Quality Hotel Pampulha Hotel Belo Horizonte
Preguntes freqüents
Opinions: Quality Hotel Pampulha
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Guilherme
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruim.
Guilherme
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ana Carla
14 de maig de 2025
Ana Carla
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Carla
Viatge de negocis, Viatge en família
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Carla
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
oscar
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
oscar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
FLAVIANA DE
22 d’abr. de 2025
FLAVIANA DE
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
leticia
16 d’abr. de 2025
leticia
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos Paulo
10 d’abr. de 2025
Marcos Paulo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Alejandro
6 d’abr. de 2025
Luis Alejandro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Edison
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edison
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Walace
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Walace
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Renato
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Renato
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Maria d c
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom hotel
Maria d c
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kamilla
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kamilla
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
JOAO VICTOR
6 de març de 2025
JOAO VICTOR
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diogo
10 de febr. de 2025
Diogo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson Rafael
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Anderson Rafael
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en grup
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendeu às expectativas
Adriana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MARY SINATRA MITIKO
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento nota 10
MARY SINATRA MITIKO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Edivaldo
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Edivaldo
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Rogerio
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rogerio
Estada de 3 nits (gen. 2025)