Nobile Inn Pampulha
Hotel a Belo Horizonte amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nobile Inn Pampulha





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
7,0 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2017
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(73 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2017
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
7,6 sobre 10
Bé
(15 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2017
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
7,0 sobre 10
Bé
(7 opinions)
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av Professor Magalhaes Penido 378, Belo Horizonte, 31-270700
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Allia Gran Pampulha Suites
Allia Gran Pampulha Suites
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 29 BRL per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Nobile Inn Pampulha Hotel
Nobile Inn Pampulha Belo Horizonte
Nobile Inn Pampulha Hotel
Nobile Inn Pampulha Belo Horizonte
Nobile Inn Pampulha Hotel Belo Horizonte
Preguntes freqüents
Opinions: Nobile Inn Pampulha
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Flancer
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Flancer
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
kelly
1 de juny de 2025
kelly
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Everaldo
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everaldo
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Klever Arturo
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Klever Arturo
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yane
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Yane
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jorcélio
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorcélio
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Gleisson
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gleisson
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
José Roberto
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Razoável.
José Roberto
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ESTADIA NOTA MIL
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Landes
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Landes
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Debora
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Debora
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Dirce
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dirce
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Telma
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Telma
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ricardo
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ricardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Marcella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Marcella
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CaroleLéo
29 d’abr. de 2025
CaroleLéo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Isabella
29 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Isabella
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
ana luiza
25 d’abr. de 2025
ana luiza
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Bruno
Viatge en grup
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leandro
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leandro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
23 d’abr. de 2025
Allan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Vinicius
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vinicius
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz Fernando
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Fernando
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos José
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos José
Estada de 3 nits (abr. 2025)