Galeria de fotos de l’allotjament Caesar Business Belo Horizonte Belvedere Managed by Mercure





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 89 €
taxes i impostos inclosos
19 d’oct. - 20 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 2 llits individuals

Habitació prèmium, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran

Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 1 llit doble i sofà llit (Superior)

Suite Deluxe, 1 llit doble i sofà llit (Superior)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Sofà llit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 llit doble

Suite executiva, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Luis Paulo Franco, 421, Belvedere, Belo Horizonte, MG, 30320-570
Sobre aquest allotjament
Caesar Business Belo Horizonte Belvedere Managed by Mercure
Allotjaments similars

Ouro Minas Hotel Belo Horizonte, Dolce by Wyndham
Ouro Minas Hotel Belo Horizonte, Dolce by Wyndham
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.8 de 10, Excel·lent, 1.024 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 56 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 42 BRL per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 BRL per nit.
- Taxa administrativa: 4 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament és LGBTQ-friendly
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Caesar Belvedere Managed Mercure
Caesar Belvedere Managed Mercure Hotel
Caesar Belvedere Managed Mercure Hotel Belo Horizonte Business
Preguntes freqüents
Opinions: Caesar Business Belo Horizonte Belvedere Managed by Mercure
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 d’ag. de 2025
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Emerson
10 d’ag. de 2025
Emerson
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
tulio
24 de juny de 2025
tulio
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lucia
20 de juny de 2025
Lucia
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudio
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ezequiel
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ezequiel
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MARA
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARA
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Henrique
19 de maig de 2025
Henrique
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco Duarte Vieira
18 de maig de 2025
Francisco Duarte Vieira
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andre
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrea
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
ROBSON
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoável
ROBSON
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Samira
25 d’abr. de 2025
Samira
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Niceia
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Niceia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
21 d’abr. de 2025
Daniel
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Rodrigo
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marfan
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marfan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
AJAX J
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AJAX J
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Henrique
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Henrique
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
José Dimas
30 de març de 2025
José Dimas
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Marcello
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcello
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
marc
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marc
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Itamar
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Itamar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kleber
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kleber
Estada de 3 nits (març 2025)