Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Melodie





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni

Habitació doble, 1 llit de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Avenue Victor Hugo, Bellignat, 01100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nouvel Hôtel
Nouvel Hôtel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 130 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 75 EUR per estada
- Taxa municipal: 0.55 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 11 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Mélodie Bellignat
Hotel Melodie Hotel
Hotel Melodie Bellignat
Hotel Melodie Hotel Bellignat
Hotel Melodie Bellignat
Hotel Hotel Melodie Bellignat
Bellignat Hotel Melodie Hotel
Melodie Bellignat
Melodie
Hotel Hotel Melodie
Hôtel Mélodie
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Melodie
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Johnny
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Il est vraiment temps de rénover cet hôtel
Johnny
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Remi
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Remi
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
STEPHANE
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
STEPHANE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Angelique
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angelique
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Didier
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Paulo
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
christophe
Viatge de negocis
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christophe
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
CATHERINE
25 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CATHERINE
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Francois
1 de nov. de 2024
Francois
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Serge
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Serge
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Erol
Viatge de negocis
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erol
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Manuel
Viatge en grup
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande
Manuel
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Mercedes
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mercedes
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Jean Francois
Viatge en família
16 de jul. de 2024
Jean Francois
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Martine
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Martine
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Jacky
Viatge de negocis
20 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacky
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Arnaud
22 de nov. de 2023
Arnaud
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Fabien
Viatge de negocis
7 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice.
Fabien
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
franck
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
franck
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Ruediger
Viatge en grup
18 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruediger
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Rudolf
23 d’ag. de 2023
Rudolf
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Jean-Marc
28 de nov. de 2022
Jean-Marc
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Fabrice
11 de nov. de 2022
Fabrice
Estada d’1 nit (nov. 2022)