Beira Rio Hotel
Hotel a la vora del riu amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Beira Rio Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Bernardo Sayao, 4804 - Guama, Belém, Para, 66075-150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis budget Belem
ibis budget Belem
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 1.005 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
28 d’ag. - 29 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 40.00 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 40.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-22:00.
L’allotjament també es coneix com a
Beira Rio Belem
Beira Rio Hotel
Beira Rio Hotel Belem
Beira Rio Hotel Belem, Brazil
Beira Rio Hotel Hotel
Beira Rio Hotel Belém
Beira Rio Hotel Hotel Belém
Preguntes freqüents
Opinions: Beira Rio Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danielle
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Jorge
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARCELO
31 de març de 2025
MARCELO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria José
29 de març de 2025
Maria José
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
25 de març de 2025
Danielle
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Diego
22 de març de 2025
Diego
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Marcos
Viatge en grup
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcos
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Calina
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Calina
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Não compensa
Daniel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Ive Carolina
21 de febr. de 2025
Ive Carolina
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Andreilson
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Andreilson
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Antonio Carlos
18 de febr. de 2025
Antonio Carlos
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
CARLOS
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLOS
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Leandro
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
No geral bom
Leandro
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Joseane Araújo
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Joseane Araújo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jeronimo
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
REcomendo
Jeronimo
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
EDILSON
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
EDILSON
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
marcos
3 de febr. de 2025
marcos
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Frederic
31 de gen. de 2025
Frederic
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
José Ricardo
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel aconchegante
José Ricardo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Vaneza
Viatge en família
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vaneza
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Iris
Viatge en grup
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Simples mas uma experiência
Iris
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michelle
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Arturo, Laguna Beach
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Arturo
Estada de 2 nits (gen. 2025)