Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ramada Beijing North





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite empresarial, 1 llit de matrimoni gran

Suite empresarial, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Dormitori independent
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Mandarin Oriental Qianmen, Beijing
Centre de Pequín
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
10.0 de 10, Excepcional, 2 opinions
Preu actual: 1548 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

319 Changping Road, Beijing, Beijing, 102208
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Metropark Lido Hotel Beijing
Metropark Lido Hotel Beijing
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 321 opinions
Preu actual: 56 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 80 CNY per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700 CNY per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 48 CNY per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 350.0 CNY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compta amb nosaltres (Wyndham).
Aquest allotjament no ofereix articles personals d'un sol ús, com ara pintes, esponges, màquines d'afaitar, llimes d'ungles ni abrillantadors de sabates
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Ramada Beijing North
Ramada Hotel Beijing North
Ramada Beijing North Hotel
Ramada Beijing North Hotel
Ramada Beijing North Beijing
Ramada Beijing North Hotel Beijing
Preguntes freqüents
Opinions: Ramada Beijing North
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
CHOI
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHOI
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 12 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Andrew
9 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel for the price.
Andrew
Estada de 6 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Alan, Malaysia
5 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Alan
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Stephen
3 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephen
Estada de 4 nits (jul. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Yung-Chang
24 d’abr. de 2018
Yung-Chang
6/10, Acceptable
Jeong wook
24 d’abr. de 2018
Jeong wook
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Fredrik
28 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja
Fredrik
Estada de 3 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
An Jim
7 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poor location, nice facility
An Jim
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
michael
10 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
michael
Estada de 2 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ramada
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
HsinChi, Taiwan
2 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
HsinChi
8/10, Bo
Jin Ngee, Singapore
2 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A little far north of Beijing
Jin Ngee
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr komfortables Hotel
Viatger verificat
8/10, Bo
traveller, abudhabi
14 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
clean and nice
traveller
8/10, Bo
FC, Shanghai
26 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business visit
FC
10/10, Excel·lent
3119, 北京
22 de juny de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
安静,干净。
3119
8/10, Bo
Usman, Toronto, Ontario
25 d’abr. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
"Okay but not the greatest"
Usman
8/10, Bo
Sergey, Russia
23 de març de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació