Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Logis hôtel de la Barque





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10 Place De La Liberation, Beaumont-sur-Sarthe, Sarthe, 72170
Sobre aquest allotjament
Logis hôtel de la Barque
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 9 i 16 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Barque Beaumont-sur-Sarthe
Barque Hotel
Barque Hotel Beaumont-sur-Sarthe
La Barque
Logis hôtel de la Barque Hotel
Logis hôtel de la Barque Beaumont-sur-Sarthe
Logis hôtel de la Barque Hotel Beaumont-sur-Sarthe
Preguntes freqüents
Opinions: Logis hôtel de la Barque
Opinions
7,4
Bo
8,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Christophe
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Maggy
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maggy
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
arnaud
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Un hôtel aux portes de sublimes villages
arnaud
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Sibylle
Viatge de negocis
18 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Assez cher pour le service offert
Sibylle
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Custodio
Viatge de negocis
15 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bien
Custodio
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Jean luc
Viatge de negocis
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bof
Jean luc
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
John
6 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent restaurant
John
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Alain
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Meven
17 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Meven
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Steve, Portsmouth
18 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Steve
Estada de 2 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
patricia
1 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel to recommend
patricia
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Peter
5 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Peter
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel de dépannage
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Romain
17 d’oct. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja
Romain
8/10, Bo
Hervé
31 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hervé
8/10, Bo
jeannine, Bordeaux
25 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne étape,village trés sympathique
jeannine
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Philippe, biache saint vaast
14 d’oct. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nul
Philippe
10/10, Excel·lent
Ian, Lincolnshire
9 de set. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stop off on way home from the south
Ian
2/10, Horrible
Roussel
24 de juny de 2012
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
proche du Mans mais sur un axe routier bruillant
Roussel
6/10, Acceptable
Janice, Essex
18 de set. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good for an overnight stop
Janice
8/10, Bo
Viatger verificat
23 d’ag. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació