Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament GV Hotel Baybay





Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 15 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 llit individual

Habitació individual estàndard, 1 llit individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

A. Bonifacio Street, Baybay City, Leyte, 6521
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fan's Hotel Baybay
Fan's Hotel Baybay
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 45 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 200.00 PHP per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 400 PHP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
GV Hotel Baybay
GV Hotel
GV Baybay
GV Hotel Baybay Hotel
GV Hotel Baybay Baybay City
GV Hotel Baybay Hotel Baybay City
Preguntes freqüents
Opinions: GV Hotel Baybay
Opinions
5,4
5,8/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
5,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de febr. de 2023
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
NATHAN
23 de des. de 2022
NATHAN
Estada de 7 nits (des. 2022)
8/10, Bo
David
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant stay.
David
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Caleb, Victoria Canada
24 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Caleb
Estada de 11 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Honorata
20 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy with everything...
Honorata
Estada de 2 nits (maig 2018)
2/10, Horrible
Benita
15 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Place to avoid
Benita
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de febr. de 2018
Very outdated.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
2/10, Horrible
carl, california
23 de gen. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
no hot water
carl
2/10, Horrible
Michael, Offfenburg
22 de nov. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació