MiraMar Luxury Residences
Per gaudir del sol i de la diversió a la platja, a prop de Plaça d'Europa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MiraMar Luxury Residences





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar

Apartament familiar
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar

Apartament familiar
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Apartament familiar

Apartament familiar
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior

Habitació doble júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Suite clàssica

Suite clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

40 Rustaveli Ave, Batumi, Adjara, 6000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Monarch
Hotel Monarch
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 75 opinions
Preu actual: 118 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 100 USD per allotjament i per dia
- Càrrec per accedir a l'spa: 25 USD per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 28 USD per adult i 28 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 20 USD per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 USD per animal de companyia per dia.
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pel llit addicional: 28.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: 73654064
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
L’allotjament també es coneix com a
MiraMar Luxury Residence
Miramar Residences Batumi
MiraMar Luxury Residences Hotel
MiraMar Luxury Residences Batumi
MiraMar Luxury Residences Hotel Batumi
Preguntes freqüents
Opinions: MiraMar Luxury Residences
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Enes
Viatge en família
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enes
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
TOMONORI
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOMONORI
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Irakli
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Irakli
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
METEHAN MURAT
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
METEHAN MURAT
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dogukan
Viatge en grup
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Dogukan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dogukan
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KAHVALTI
Dogukan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Zakarias
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zakarias
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kirk
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kirk
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaan Mert
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Güzel bir Batum konaklaması
Kaan Mert
Estada de 5 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Dizge
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dizge
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
BILAL
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BILAL
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryan
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Patrick
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrick
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rahman
Viatge en família
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rahman
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Ofir
Viatge en família
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ofir
Estada de 5 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Erik
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Mustafa
Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mustafa
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Shameka, Miami
Viatge en família
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shameka
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Abdulrazzaq
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Abdulrazzaq
Estada de 7 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Funda
Viatge en família
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Funda
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Mukhtar
19 de juny de 2024
Mukhtar
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
TAYSEER
Viatge de negocis
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good ,clean , close to city and airport

TAYSEER
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Raz
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raz
Estada de 2 nits (maig 2024)