Clarion Inn Stella
Hotel a Bathinda amb 2 restaurants i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Clarion Inn Stella





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite reial

Suite reial
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Ventilador de sostre
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Barnala Bye Paas Road, Bathinda, Punjab, 151001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Signate Royale
The Signate Royale
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 300 i 500 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 10000 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 800.0 INR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Es prohibeix l'entrada a les instal·lacions de fitness als menors de 6 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Plus Stella
Best Western Plus Stella Bathinda
Best Western Plus Stella Hotel
Best Western Plus Stella Hotel Bathinda
Best Western Stella
BEST WESTERN PLUS Stella Bathinda, India - Punjab
Plus Stella Hotel Bathinda
Plus Stella Hotel
Plus Stella Bathinda
BEST WESTERN PLUS Stella Bathinda India - Punjab
Stella Hotel Bathinda
Stella Bathinda
Plus Stella
Stella Hotel Hotel
Stella Hotel Bathinda
Stella Hotel Hotel Bathinda
Preguntes freqüents
Opinions: Clarion Inn Stella
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Subhash
Viatge en família
11 de març de 2025
Subhash
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Mohit
25 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohit
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Subhash
19 de des. de 2023
Subhash
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Iqbal
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Iqbal
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Kulwinder
Viatge en grup
27 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kulwinder
Estada d’1 nit (abr. 2023)
2/10, Horrible
michael
8 de març de 2023
michael
Estada de 5 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Gursharan
Viatge en família
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gursharan
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Prateek
Viatge en família
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Prateek
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Gregory
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 2 nits (nov. 2022)
6/10, Acceptable
HOBIN
Viatge de negocis
20 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
HOBIN
Estada de 17 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Simrat
7 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Simrat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Arshdeep
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Arshdeep
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Arshdeep
29 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Arshdeep
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
SEUNGIN
27 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
매우 좋았습니다
SEUNGIN
Estada de 2 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
HoiJong
26 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
HoiJong
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Nikhil
2 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and comfortable
Nikhil
6/10, Acceptable
Christiaan, Vancouver
4 de set. de 2015
Functional and clean enough
Christiaan
10/10, Excel·lent
jyoti, chandigarh
2 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel in a Dusty Neighborhood
jyoti
10/10, Excel·lent
Pravin, Alibag
28 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful
Pravin
10/10, Excel·lent
BobbyMat, Chandigarh
4 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació