The Golden Bay Hotel Batam
Hotel per a famílies amb un parc aquàtic i servei gratuït de transport per la zona
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Golden Bay Hotel Batam





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Superior Queen Room

Superior Queen Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Bengkong Laut, Golden City, Bengkong, Batu Ampar, Batam, 29433
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HARRIS Hotel Batam Center Batam
HARRIS Hotel Batam Center Batam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 832 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 200000.0 IDR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 50000 IDR per adult i 25000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120000.00 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 125000 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Golden Bay Hotel Batam
Golden Bay Batam
Golden Bay Hotel
The Golden Bay Batam Batam
The Golden Bay Hotel Batam Hotel
The Golden Bay Hotel Batam Batam
The Golden Bay Hotel Batam Hotel Batam
Preguntes freqüents
Opinions: The Golden Bay Hotel Batam
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
7 de març de 2020
Estada de 2 nits (març 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
網上環境照片跟現場實況相距甚遠,不建議入住
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
29 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
RONNIE, SG
Viatge en parella
18 d’oct. de 2019
RONNIE
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Matt
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value hotel.
Matt
Estada d’1 nit (oct. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
22 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Lynn, singapore
Viatge en parella
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Ayang
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ayang
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
CLEMENT
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very Friendly Staff
CLEMENT
Estada d’1 nit (des. 2018)
2/10, Horrible
lynn, Singapore
12 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
lynn
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Chia
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super good
Chia
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Kugan
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kugan
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Didier
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de set. de 2018
Chesp hotel with no frills
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Lynn, Singapore
17 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hot water not consistent
Lynn
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
mikael, singapore
6 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice comfortable hotel
mikael
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Yuet Wah
4 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money with best services
Yuet Wah
Estada d’1 nit (abr. 2018)
4/10, Deficient
Shan, Singapore
28 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Could be better
Shan
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Enik
27 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Enik
Estada de 6 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Judy
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Can’t get anything cheaper for a good 3-star hotel
Judy
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Didier
17 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
jeff, singapore
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Solo traveler
jeff
Estada d’1 nit (maig 2018)
4/10, Deficient
saat, singapore
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
saat
Estada d’1 nit (maig 2018)