I Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Centre Comercial Nagoya Hill
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament I Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Deluxe Double Room
Deluxe Room-Smoking
Superior Double Room
Superior Room-Smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl Teuku Umar Bukit Nagoya, Batam, Batam Island, 29432
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Four Points by Sheraton Batam
Four Points by Sheraton Batam
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 131 opinions
Preu actual: 58 €
taxes i impostos inclosos
8 de jul. - 9 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 588000.00 IDR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 350000.00 IDR per nen (5-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
i Batam
Grands i Hotel Batam
i Hotel Batam
Grand i Hotel Batam
Grand i Batam
Grands i Batam
Preguntes freqüents
Opinions: I Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Natalie
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Natalie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
FAIZAL, Singapore
4 de maig de 2025
FAIZAL
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chang
17 d’abr. de 2025
Chang
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Serene
13 d’abr. de 2025
Serene
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mohammed
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Mohammed
13 de març de 2025
Mohammed
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed Zahril
Viatge en grup
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and cosy hotel
Mohamed Zahril
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wee Chong
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wee Chong
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Razali Bin
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Razali Bin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Mina
Viatge en parella, Viatge en grup
20 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MOHAMMAD FAIZAL
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MOHAMMAD FAIZAL
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Taekseon
Viatge en grup
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good as usual.
Taekseon
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
A Mohamed Rafeek
Viatge en grup
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Mohamed Rafeek
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
A Mohamed Rafeek
Viatge en grup
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Mohamed Rafeek
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
hongguk
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
hongguk
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Mohammed
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Mohammed
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ajib
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ajib
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hwee Ling
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hwee Ling
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
KENTA
27 de nov. de 2024
KENTA
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Matteo
Viatge en grup
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matteo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Ashton
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ashton
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Wei Hua
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wei Hua
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Loo Bin
16 de set. de 2024
Loo Bin
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Charles
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Room review
Charles
Estada d’1 nit (set. 2024)