I Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Terminal de ferris Harbour Bay
Galeria de fotos de l’allotjament I Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
25 de nov. - 26 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Deluxe Double Room
Superior Double Room
Deluxe Room-Smoking
Superior Room-Smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl Teuku Umar Bukit Nagoya, Batam, Batam Island, 29432
Sobre aquest allotjament
I Hotel
Allotjaments similars

Aston Batam Hotel & Residence
Aston Batam Hotel & Residence
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 420 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 588000.00 IDR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 350000.00 IDR per nen (5-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
i Batam
Grands i Hotel Batam
i Hotel Batam
Grand i Hotel Batam
Grand i Batam
Grands i Batam
Preguntes freqüents
Opinions: I Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ROHANIZA
Viatge en família amb nens petits
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
ROHANIZA
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Yuichi, Singapore
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuichi
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Richard, Feilding
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Muhamed
Viatge de negocis
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhamed
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sasi K.
Viatge de negocis
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Batam Bash
Sasi K.
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
TAN BEE
Viatge en grup
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAN BEE
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Jun Wei
14 de jul. de 2025
Jun Wei
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed Zahril
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable staycation
Mohamed Zahril
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Weijie
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Weijie
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Natalie
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Natalie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed Zahril
Viatge en grup
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
8th May till 10th May Stay
Mohamed Zahril
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mohammed
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammed
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
FAIZAL, Singapore
4 de maig de 2025
FAIZAL
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chang
17 d’abr. de 2025
Chang
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammed
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Serene
13 d’abr. de 2025
Serene
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mohammed
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Mohammed
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Mohammed
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammed
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Mohammed
13 de març de 2025
Mohammed
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamed Zahril
Viatge en grup
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and cosy hotel
Mohamed Zahril
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wee Chong
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wee Chong
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Razali Bin
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Razali Bin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Mina
Viatge en parella, Viatge en grup
20 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MOHAMMAD FAIZAL
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MOHAMMAD FAIZAL
Estada d’1 nit (febr. 2025)








