Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de la Gare





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 169 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual, 1 llit doble, accessible

Habitació doble per a ús individual, 1 llit doble, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2014
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 dormitori

Habitació doble, 1 dormitori
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2014
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 1 dormitori, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, 1 dormitori, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2014
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 1 dormitori

Habitació triple, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Any de renovació: 2014
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Route De La Gare 2 - Sugiez, Bas-Vully, FR, 1786
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Neuchatel City Hotel
Neuchatel City Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
7.6 de 10, Bé, 240 opinions
Preu actual: 115 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 10 CHF per adult i 10 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 20.00 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
de la Gare Bas-Vully
Hotel de la Gare Bas-Vully
Hotel Gare Bas-Vully
Gare Bas-Vully
Hotel de la Gare Hotel
Hotel de la Gare Bas-Vully
Hotel de la Gare Hotel Bas-Vully
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel de la Gare
Opinions
7,6
Bo
9,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Martine
5 d’ag. de 2024
Martine
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Christoph
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christoph
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Christine
Viatge en família
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge de negocis
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
theo
Viatge en família
22 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
theo
Estada de 2 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
3 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
A choice between privacy and oxygen
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2023)
6/10, Acceptable
Tove
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Tove
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
21 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Peter
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Lutz
29 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Lutz
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Hans
Viatge en família
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Kristin
Viatge en família
13 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
a good place to stay near Murten
Kristin
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Henning
Viatge de negocis
23 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henning
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Sandra
7 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Brigitta
Viatge en grup
25 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brigitta
Estada d’1 nit (abr. 2021)
2/10, Horrible
Gerhard
24 de set. de 2020
Gerhard
Estada de 2 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
23 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)
8/10, Bo
Patrick
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Bruno
1 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Hanspeter
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanspeter
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Marie-Caroline
24 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie-Caroline
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
David
5 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions