Hotel San Gabriel
Hotel a Barrancabermeja amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Gabriel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Minibar
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Minibar
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

calle 49 No 9-38 Piso 2, Barrancabermeja, 570012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Elite
Hotel Elite
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 34 opinions
Preu actual: 52 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 40000 COP per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel San Gabriel Barrancabermeja
San Gabriel Barrancabermeja
Hotel San Gabriel Hotel
Hotel San Gabriel Barrancabermeja
Hotel San Gabriel Hotel Barrancabermeja
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel San Gabriel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de des. de 2023
Estada d’1 nit (nov. 2023)
4/10, Deficient
Francisco
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Martha
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Martha
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Leysa
3 de març de 2023
Leysa
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Philippe
Viatge en grup
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada de 6 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
ELVERT
Viatge de negocis
15 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ELVERT
Estada de 3 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
TERESA
13 de febr. de 2022
TERESA
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Christopher
15 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly
Christopher
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Paola
Viatge en família
12 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paola
Estada d’1 nit (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Nixio
Viatge en grup
6 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Nixio
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Borja
25 de febr. de 2021
Borja
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Carlos Andres
Viatge de negocis
29 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Andres
Estada de 4 nits (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
MONICA ANDREA
Viatge de negocis
26 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bueno
MONICA ANDREA
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en família
23 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel en una zona muy concurrida (Navidad)
Nicolas
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Tim, Reno, Nevada
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tim
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Juan
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradable estadía.
Juan
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
ANTHONY
20 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANTHONY
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
PAOLA ANDREA
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAOLA ANDREA
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
HERNAN DARIO
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una muy buena experiencia.
HERNAN DARIO
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Carlos Alberto
23 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel central y agradable.
Carlos Alberto
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Paola Andrea
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paola Andrea
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
EDINSON ALBERTO
13 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EDINSON ALBERTO
Estada d’1 nit (oct. 2018)