Hotel Elite
Hotel a Barrancabermeja amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Elite





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 2 llits individuals

Habitació doble superior, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

calle 49 No 9 - 78, Barrancabermeja, 570012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

GHL Style Barrancabermeja
GHL Style Barrancabermeja
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 40 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament no hi ha aigua calenta
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Elite Barrancabermeja
Elite Barrancabermeja
Hotel Elite Hotel
Hotel Elite Barrancabermeja
Hotel Elite Hotel Barrancabermeja
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Elite
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup, Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
JORGE LUIS CORREA
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JORGE LUIS CORREA
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria, Newport
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Daniel
Viatge de negocis
14 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
Daniel
Estada de 7 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
brigitte
Viatge en grup
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
brigitte
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
24 de nov. de 2023
Carlos
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
BLANCA
4 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BLANCA
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Luis
12 d’ag. de 2023
Luis
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Jesus
Viatge de negocis
22 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesus
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Alberto, Quito
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto
Estada d’1 nit (març 2023)
4/10, Deficient
Alessandro
14 de gen. de 2023
Alessandro
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Luis Alfredo
3 de gen. de 2023
Luis Alfredo
8/10, Bo
yasmin
Viatge de negocis
14 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yasmin
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Carlos Andres
9 de març de 2022
Carlos Andres
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Balakumar
Viatge de negocis
7 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Balakumar
Estada de 4 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
SHUYI
Viatge en família
4 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Calificación
SHUYI
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
josef stefan
16 de nov. de 2021
josef stefan
Estada de 4 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Cesar
19 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cesar
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Lizbeth carolina
12 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lizbeth carolina
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
ronald
Viatge de negocis
6 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ronald
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Leidy Viviana
Viatge en família
24 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
La amabilidad del personal. excelente !!!
Leidy Viviana
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Maria Fernanda
Viatge de negocis
16 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Fernanda
Estada d’1 nit (febr. 2021)