Amfitrió particular
GHL Style Barrancabermeja
Hotel a Barrancabermeja amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament GHL Style Barrancabermeja





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard With Street View

Twin Room Standard With Street View
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

#51-08 Cra. 8a, Barrancabermeja, Santander, 687033
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel San Gabriel
Hotel San Gabriel
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 27 opinions
Preu actual: 35 €
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
GHL Style Barrancabermeja Hotel
GHL Style Barrancabermeja Barrancabermeja
GHL Style Barrancabermeja Hotel Barrancabermeja
Preguntes freqüents
Opinions: GHL Style Barrancabermeja
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
20 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ernest
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ernest
Estada de 8 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ernest
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ernest
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yajaira Isabel
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yajaira Isabel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best vacation
Carolina
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carmen
Viatge en parella
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ernest
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ernest
Estada de 8 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
JODY
24 de set. de 2024
JODY
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Luis
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good deal for value and price.
Luis
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Julieth
Viatge de negocis
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julieth
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
30 de maig de 2024
Carlos
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Brayan
Viatge de negocis
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brayan
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Carlos
Viatge de negocis
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 5 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
5 de maig de 2024
Carlos
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander, Reeds Spring
5 de maig de 2024
Alexander
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
RICARDO
1 de maig de 2024
RICARDO
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
26 d’abr. de 2024
Carlos
Estada de 7 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
EDGAR
20 d’abr. de 2024
EDGAR
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Ernest
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ernest
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
17 de febr. de 2024
Fernando
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos Jose
Viatge en família
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel de paso.
Carlos Jose
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Yannela
Viatge de negocis
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yannela
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Agustin
Viatge de negocis
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felicitaciones
Agustin
Estada d’1 nit (nov. 2023)