Galeria de fotos de l’allotjament Ano Bom Palace Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 33 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Praça das Nações Unidas, 20, Ano Bom, Barra Mansa, Rio de Janeiro, 27323360
Sobre aquest allotjament
Ano Bom Palace Hotel
Allotjaments similars

Rexton Hotel
Rexton Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 9 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Ano Bom Palace Hotel Barra Mansa
Ano Bom Palace Barra Mansa
Ano Bom Palace
Hotel Ano Bom Palace Hotel Barra Mansa
Barra Mansa Ano Bom Palace Hotel Hotel
Hotel Ano Bom Palace Hotel
Ano Bom Palace Barra Mansa
Ano Bom Palace Hotel Hotel
Ano Bom Palace Hotel Barra Mansa
Ano Bom Palace Hotel Hotel Barra Mansa
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Ano Bom Palace Hotel
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
8,0
Ubicació
9,4
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Meire
23 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NAO FIQUEM NESSE HOTEL HORRIVEL
Meire
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Richard
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Richard
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ricardo
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ricardo
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Paulo
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei




Paulo
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eliel Gonçalves Brum
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Um momento excelente no café da manhã.
Eliel Gonçalves Brum
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
LEANDRO J
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LEANDRO J
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
José Armando
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Armando
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
CLEITON
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CLEITON
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Neucimalia
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neucimalia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Guilherme A F
4 de maig de 2025
Guilherme A F
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradável
Danielle
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michely
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michely
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolina
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Carolina
Estada de 4 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Priscilla
4 d’abr. de 2025
Priscilla
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vinicius
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vinicius
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Tatiana
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatiana
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Fernando
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Felipe
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro Mauricio
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
muito boa
Pedro Mauricio
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
DANIEL
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DANIEL
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pâmella
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pâmella
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
IGOR
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel simpático em Barra Mansa
IGOR
Estada d’1 nit (febr. 2025)