SmartRoom Barcelona
Hotel amb certificació ecològica a Barcelona amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament SmartRoom Barcelona





Serveis populars
El preu actual és de 106 €
taxes i impostos inclosos
3 d’ag. - 4 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, amb bany privat, vistes a la ciutat

Habitació superior, amb bany privat, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, terrassa

Habitació doble superior, terrassa
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica

Habitació amb dos llits individuals econòmica
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, terrassa

Habitació Deluxe, terrassa
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
També et pot agradar

W Barcelona
La Barceloneta
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.6 de 10, Excel·lent, 1.008 opinions
Preu actual: 380 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer d'Olzinelles, 56, Barcelona, 08014
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel ILUNION Les Corts Spa
Hotel ILUNION Les Corts Spa
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 705 opinions
Preu actual: 153 €
taxes i impostos inclosos
3 d’ag. - 4 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 5.50 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: entre 7 i 15 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
SmartRoom Barcelona Hotel
SmartRoom Hotel
SmartRoom Barcelona Hotel
SmartRoom Barcelona Barcelona
SmartRoom Barcelona Hotel Barcelona
Preguntes freqüents
Opinions: SmartRoom Barcelona
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Jane
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jane
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leanne
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leanne
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Florim
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Florim
Estada de 4 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
William
Viatge de negocis
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
William
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
TEGAN
16 de juny de 2025
TEGAN
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mukthar Opeyemi
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mukthar Opeyemi
Estada de 7 nits (juny 2025)
8/10, Bo
??
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ariadna
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariadna
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Glen
Viatge en família
4 de maig de 2025
Glen
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos javier
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos javier
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosa
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ghizlane
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ghizlane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JORDI
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estancia ideal.
JORDI
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’abr. de 2025
My Review.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mr J
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mr J
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Norberto
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barcelona stay
Norberto
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
ANNE
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANNE
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mustafa
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very clean
Mustafa
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jetzuvely Alexia
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jetzuvely Alexia
Estada de 3 nits (març 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets