SmartRoom Barcelona
Hotel a Barcelona amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament SmartRoom Barcelona





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 131 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, amb bany privat, vistes a la ciutat

Habitació superior, amb bany privat, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, terrassa

Habitació doble superior, terrassa
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica

Habitació amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, terrassa

Habitació Deluxe, terrassa
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
També et pot agradar

Hesperia Sant Joan
Sant Joan Despi
- Piscina
- Cuina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 1.715 opinions
Preu actual: 118 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrer d'Olzinelles, 56, Barcelona, 08014
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel ILUNION Les Corts Spa
Hotel ILUNION Les Corts Spa
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 655 opinions
Preu actual: 175 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 5.50 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: entre 7 i 15 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
SmartRoom Barcelona Hotel
SmartRoom Hotel
SmartRoom Barcelona Hotel
SmartRoom Barcelona Barcelona
SmartRoom Barcelona Hotel Barcelona
Preguntes freqüents
Opinions: SmartRoom Barcelona
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ariadna
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariadna
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Glen
Viatge en família
4 de maig de 2025
Glen
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos javier
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos javier
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosa
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en parella
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kate
18 de març de 2025
Kate
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin, Toulouse
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
16 de març de 2025
Claudia
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Miguel Angel
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel Angel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus David
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesus David
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Juana
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cómodo para estancia corta.
Juana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ben
19 de febr. de 2025
Ben
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Flemming
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flemming
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Nuvia
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nuvia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yerzhan, Brooklyn
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yerzhan
10/10, Excel·lent
Steve
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steve
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Mariana
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariana
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ainara
Viatge en parella
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ainara
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Louise
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Louise
Estada d’1 nit (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets